Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 mnd har 4 små dupper hver dag. Tre av dem er på 30 min og en er på 1 time. Burde hun hatt en lengre dupp, eller er det vanlig at det er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnus er 5 mnd og har holdt på sånn et par mnd....Skulle ønske det ble iallefall en lengre dupp, er litt slitsomt med bare korte dupper!

Skrevet

Jeg synes egentlig det går greit sånn sett, for hun har dem til faste tider, men tenker jeg mer på om det er dumt for jenta mi sin del...

Skrevet

Her har det vært slik hele tiden.

Har nå 2 dupper på 30 minutter i løpet av dagen (kl 07-19).

Kan telle på hendene de gangene han har sovet mer enn 1 time på dagtid - inkl trilling..

Skrevet

Glemte å skrive at han er 8 mnd nå.

Skrevet

Min sover også lite på dagtid. To til tre dupper på ca 30 min tid. Er en blid liten baby på 5 mnd, og er fornøyd med å sove så lite på dagtid. Barna er jo forskjellige, og det er vel ikke noe fasit på hvor mye de skal sove på dagtid. Så lenge din virker fornøyd og ikke trett og sutrete, har hun det nok fint sliuk det er.

Synes selv det er litt upraktisk iforhold til at jeg ikke får gjort så mye selv på dagtid. Heldigvis faller søvnen rundt kl syv så kvelden min er lang..

Skrevet

Takk for svarene deres jenter! :)

Noen flere som opplever dette?

Skrevet

Velkommen til klubben.

Sjarmøren begynte sånn rett før han var 4 mnd, og han var kjempe murmeldyr før. Han er lys våken når han våkner etter 30 min, og i godt humør så da får han bare sove sånn om han vil.

Skrevet

Hva om de våkner fordi de bytter søvnfase?? Slik at de egentlig trenger mere søvn.. Jeg tenker så mye...:)

Skrevet

Men trenger babyen din mer søvn så vil du jo oppdage det på humøret? Er babyen sur og grinete når h*n står opp så er det bare å prøve å legge igjen. Jeg drev og rugget vogn og styra bare værre i begynnelsen når han endret søvnrutinene, men fikk han ikke til å sove igjen¨. Så nå blir han lagt når han gnir seg i øynene og er sur, og smiler han i vogga etter en dupp så får han opp. Ser det veldig godt på ham om han fortsatt er trøtt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...