Gå til innhold

87_jenta,Nora Sofie<3 og spire

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Var å så på hjemmesiden deres. Veldig fin side, og veldig rørende historie om lille Nora Sofie.

Må bare si at du høres som en sterk jente, som har taklet dette utrolig bra! =)

Stå på, og lykke til videre både med Nora Sofie og spiren i magen ! =)

*Klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Tusen tusen takk! Nå ble jeg så glad at jeg nesten måtte gråte en skvett *hormoner* hihi. Det var veldig pent sagt. Jeg setter så utrolig pris på positive kommentarer fra dere på bim :) Virkelig!

Skal oppdatere siden litt også etterhvert som jeg får fikset internett hjemme. Er over å låner hos naboen nå. Litt bim-desperat!

Ser du er snart prøver? så gøy! burde glede deg masse =) er helt fantastisk å være mamma!

Klemmer fra oss!

Skrevet

hihi. =)

Ja, vi er snart prøvere! =) ..Om ikke veldig lenge faktisk. Vi har pratet masse om dette det siste året, å vi begge føler oss ganske klare nå. =)

Vi gleder oss kjempemasse til å få oppleve å bli foreldre!

Nå blei jeg også glad! ;)

Stooor klem :o)

Skrevet

Kan jeg også få se hjemmesiden? trenger en adresse:)

Skrevet

Hei igjen! Så spennende! Du må love å holde oss oppdatert på hvordan det går videre da!

adr til hjemmesiden er www.babydagboken.piczo.com men skal lage en ny en snart med litt bilder og sånn. Legger ut adr da ;)

Klem

• 5 måneder senere...
Skrevet

Synd at du har passord på siden din nå:( likte å lese om dere:) Så fin familie:)

Skrevet

HEI! har du fått deg ny side? den var jo så fiiin :) Hilsen snart prøver om likte siden din:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...