Gå til innhold

ultralyd

Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg litt til ul jeg...håper alt er i orden med den lille :-) sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

andre som har det sånn???

Skrevet

Det gjorde jeg og men når jeg fikk se den lille vakre skapningen var all bekymring borte. Bare gled deg, dette går fint!! Når skal du ha ul?

Skrevet

om tre uka.e 18+2 da

Skrevet

Jeg gikk også og grua meg i lang tid før ul, ble litt dårlig også, så jeg kasta opp i en blanding av sykdom og nervøsitet på veien til sykehuset og på venterommet. Hadde skikkelig hetta. Helt til jeg fikk se det vesle nurket jeg har i magen, og da var alt bare fryd og gammen. Tiden etterpå har også vært mye mye bedre. Jeg slapper mye mere av og klarer i mye større grad å kose meg med å være gravid! Så, bare vent, det blir nok en helt fantastisk opplevelse!!!

Skrevet

ja alt e nok bra :-)ingen grunn til det egentlig.fikk forrige når i akkurat hadde fylt 19.var så annerledes da.var så ung og bekymringsfri da,selv om i visste i kom te å bli alenemor,men at faren stilte opp fordi..

åååååååååå kjente akkurat litt bevegelse,ikkje kødd engang,sikkert den lille som ville si at alt e bra :-)hehe...hvor kommer du ifra da simsala???

Skrevet

Å så koselig!!! Fint å kjenne litt bevegelse i blandt. Min har vært skikkelig rebelsk de siste dagene, men er visst roligere i dag... Kanskje fordi jeg ikke har godteri i huset, hehe:)

Er det nummer to du skal ha nå? Hvor gammel er førstemann?

Hvor jeg kommer fra, joda jeg kommer fra Sarpsborg, men har nylig flyttet ra Oslo til Nesodden, så jeg føler meg litt rotløs om dagen.. Hva med deg?

Skrevet

kanskje noe med det ja... :-) solbærsirup funker bra..brukte å ta det av og til med mi første...

e nr to ja,datteren min celina e 7,blir 8 i oktober...

flytta fra drammen til litt utenfor molde i juni pga kjærligheten..hehe...savne plassen og folka myyyye...syss molde folk e så vanskelige å få kontakt med...

flyttet til drammen for 4 år siden...var veldig enkelt å få kontakt med folk der syns i...

Skrevet

Jeg har litt problemer med å i det hele tatt treffe noen mennesker her, selvom jeg jobber i kafe, men dit er det så få unge som går. Men det er liksom ikke noe skikkelig møteplass her, så jeg kjenner til problemet med å ikke få kontakt med noen. Det blir litt vanskelig når alle reiser til oslo for å gjøre alt mulig, jeg ville egentlig litt bort fra oslo jeg da.... Kunne tenke meg å flytte til en mindre by et sted, men det er vanskelig å få til med jobben til samboern... Ja, hva gjør man vel ikke for kjærligheten??

Skrevet

ja ikkje sant,hadde i ikkje gjort det hadde ikkje det lille nurket mitt ligget i magen nå.neodden?langt fra oslo det?ska nedover i februar,etter ultralyden,gleder meg kjempe mye til det:-)

Skrevet

Det ligger en times tid fra oslo med bil, men bare tjue minutter med ferge:) Jeg skal til nord for første gang i februar jeg, det blir gøy:) Du må se på ultralydbildene mine forresten:) Jeg er så stolt vettu!!!

Skrevet

ja har sett de,gleder meg kjempe mye til i ska...jente eller gutt???er det din første??

Skrevet

Min første:) Vet ikke kjønn, for den var litt for sjenert stakkar... Tenkte ta 3d etterhvert, så får vi se om h*n er mer villig til å vise tissen da... hehe.

Skrevet

hehe...blir spennende dette :-) :-) du får ha en fin kveld videre da :-) typen kom hjem no sjø :-) :-) å i sitt på bim hver gang han kommer hjem...hehe...blir nesten sjalu han,hehe...vi kan jo snakkes :-)

Skrevet

Jepp:) Du får ha en fin fredagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...