Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Var på innvendig ul for å sjekke nakkefold og ellers se at alt var bra med den lille. Og den var så søt! Spratt rundt og veivet med beina, da ble jeg hvertfall sikker på at jeg har kjent liv for den var utrolig aktiv. Fantastisk å se, åååå trodde ikke jeg kunne bli lykkeligere jeg nå.... der tok jeg feil gitt:)!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 er det kun innvendig man kan sjekke ang nakkefold å sånn??de sjekker jo det i uke 18-19 å???uff grue me i... bra alt sto bra til da:-)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er i 12+6 og tok ul for tre dager siden, fikk beskjed om at nakkefold ses best på ul mellom uke 12 og 13 , da ser man best med innvendig ul. I uke 18\19 kan det være værre å oppdage men de ser helt sikkert etter det da også. Men nå er det jo en veldig liten sjanse for at det er noe galt med barnet ditt, i de aller fleste tilfeller går jo alt bra. Det blir bare så fokus på det som ikke går som planlagt. Vi valgte å ta privat ul i den uka fordi jeg har to med downs syndrom i familien, det er egentlig ikke arvelig og alt var jo bra. Var i grunn bare for å stoppe min egen bekymring. Skjønner du gruer deg altså, det gjorde jeg også. Men sååå deilig det var å se at alt var bra:) Masse lykke til, det går helt sikkkert kjempefint!
Alba44 Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Så flott!! ) Vi er ca like langt på vei, og sambo og jeg så babyen vår på ul onsdag :-D Helt fantastisk!!!! Blir som du sier mye mer virkelig. Hvor lang er babyen din?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Ja ikke sant!! Babyen var 5,9 cm fra hodet til rompa, beina målte de ikke med(de gjør kanskje ikke det??). Jeg er akkurat på langt på vei som jeg trodde. Hvor lang var babyen din?
Alba44 Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Babyen vår var 7,2 cm. Tror gynekologen målte med beina. Hun sa at h*n var lengre enn hun hadde forventet, men er neppe lenger på vei. De små vokser i rykk og napp, og både sambo og jeg er lange. Får ikke nok av bildene vi fikk med :-D *sukk*
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Ikke vi heller, har de med overalt og viser fram til alle , samme hvor interessert de er hehe...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer - ein blir heilt forelska i babyen når ein ser den.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 ja det er helt utrolig og ligge og se på baby`n som spreller i magen.Skal på en ekstra ul i mars jeg..gleder meg som bare det og se den lille igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå