Gå til innhold

Gruer jeg meg unødig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner snart i jobb. Har skaffet meg vaskehjelp (vil ikke bruke den dyrebaretiden på vasking) og har en vannvittig snill og hjelpsom samboer - men er så redd for å bli alt for trett når jeg begynner i jobb. Starter i mars og mini skal i barnehagen.

Trenger litt backup her jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir antageligvis litt slitsomt, men det er jo litt slitsomt å gå hjemme med baby også, så jeg tror det går bra, jeg. Vaskehjelp er en lur ide, da sparer du deg for mye irritasjon. Mini kommer til å få det så fint med andre unger i barnehagen. Lykke til:)

Skrevet

Takk for koselig innlegg SweetAmber :-)

Må satse på at det går bra ja. Er så redd for ikke å få nok overskudd til han når jeg jobber, har en krevende lederstilling. Går vel bra sikkert..

Skrevet

Man har stort sett evne til å presse seg selv, slit er relativt ettersom man opplever det. Når du står oppi det, tenker du kanskje ikke over det heller. Skal ut i jobb om tre uker, og gruer meg skikkelig for dette jeg også, og er kjempebekymret for melkeproduksjonen min...

Skrevet

Vet du, jeg tenker akkurat det samme som deg. Gruer meg veldig til å begynne å jobbe igjen... Men det er som Sweet Amber sier, du er jo på "jobb" hele dagen nå også...

Før jeg fikk barn brukte jeg jo å slappe av etter jobb, og så heller finne på noe senere på kvelden. Nå etter barn blir det vel motsatt, man holder det gående til minsten er i seng og så synker man ned i sofaen etterpå... Jeg tror vel man får tid til sin lille, men det blir nok mindre tid til sosialt liv utenom... :o)

Dette skal nok gå bra! Mange har klart det før deg og mange har klart det etter deg! :o)

Skrevet

Tusen takk til dere begge for at dere deler tankene om jobb med meg :-)

Slike ting går jo som oftes mye bedre enn en tror ja :-) Synes vel alt nytt er litt skremmende jeg. Blir kanskje mindre slitsomt når de nye rutinene er innarbeidet? Håper på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...