Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Begynner snart i jobb. Har skaffet meg vaskehjelp (vil ikke bruke den dyrebaretiden på vasking) og har en vannvittig snill og hjelpsom samboer - men er så redd for å bli alt for trett når jeg begynner i jobb. Starter i mars og mini skal i barnehagen. Trenger litt backup her jenter!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Det blir antageligvis litt slitsomt, men det er jo litt slitsomt å gå hjemme med baby også, så jeg tror det går bra, jeg. Vaskehjelp er en lur ide, da sparer du deg for mye irritasjon. Mini kommer til å få det så fint med andre unger i barnehagen. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Takk for koselig innlegg SweetAmber :-) Må satse på at det går bra ja. Er så redd for ikke å få nok overskudd til han når jeg jobber, har en krevende lederstilling. Går vel bra sikkert..
Hoppetussa Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Man har stort sett evne til å presse seg selv, slit er relativt ettersom man opplever det. Når du står oppi det, tenker du kanskje ikke over det heller. Skal ut i jobb om tre uker, og gruer meg skikkelig for dette jeg også, og er kjempebekymret for melkeproduksjonen min...
-carina- Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Vet du, jeg tenker akkurat det samme som deg. Gruer meg veldig til å begynne å jobbe igjen... Men det er som Sweet Amber sier, du er jo på "jobb" hele dagen nå også... Før jeg fikk barn brukte jeg jo å slappe av etter jobb, og så heller finne på noe senere på kvelden. Nå etter barn blir det vel motsatt, man holder det gående til minsten er i seng og så synker man ned i sofaen etterpå... Jeg tror vel man får tid til sin lille, men det blir nok mindre tid til sosialt liv utenom... ) Dette skal nok gå bra! Mange har klart det før deg og mange har klart det etter deg! )
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Tusen takk til dere begge for at dere deler tankene om jobb med meg :-) Slike ting går jo som oftes mye bedre enn en tror ja :-) Synes vel alt nytt er litt skremmende jeg. Blir kanskje mindre slitsomt når de nye rutinene er innarbeidet? Håper på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå