klar for #2 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Noen som har ligget på barsel der før som vet hvordan rommene er? Hvor mange på hvert rom? Er det dusj på rommet? Hvordan er det å få besøk der? Mange sprøsmål som dukker opp nå mot slutten gitt...
go`gutten +go`jenta Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 jeg fødte på ullevål sist og syns det var fint der. Lå på 2 manns rom. Det er et bad med do/ dusj som deles mellom to rom. Og det var stelle plass mellom rommene. syns det gikk veldig bra. Det som også var bra , var at man kan ta seg mat hele døgnet. Og ikke være avhengig av å spise til faste tider..Når jeg fikk besøk satt jeg på besøks rommene i gangen. Du får også eget tlf nr til telefonen ved siden av senga di. Har ikke noe negativt å si..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Hei, Hvis du føder normalt (ikke keisersnitt) så vil du ikke ligge lenge på barsel men kjapt komme til hotellet som er veldig bra! hvis du mot formodning blir liggende på barsel, så kan det være greit å forberede seg på at det er ganske slitsomt på Ullevål. Det er to og 4 mannsrom og ikke eget dusj og do for hvert rom men deles mellom flere rom.Jeg lå der i 4 dager og syntes det var fært, skriver ikke det for å skremme men fordi det kan være greit å være litt forberedt på at det kan føles litt kaotisk og stressende der hvis du er førstegansgsfødende. Normalt så er du ikke der mer en kanskje et døgn og det er ikke noe problem, hotellet er supert og de fleste kommer dit Lykke til!
klar for #2 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 Vet jeg blir liggende på barsel mesteparten av tiden, derfor jeg lurer litt. Men greit å høre hvordan dere har opplevd oppholdet forskjellig hvertfall. Får bare satse på det går greit!
2prinsesser># Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg koste meg 4 dager på barsel på Ullevål. Lå på tomannsrom og delt bad med naborommet. Opplevde aldri kø der eller når det gjaldt stell av babyen min. SOm nevnt er det deilig å ha god tilgang på mat og drikke, nysktekte rundstykker, litt kaka på ettermiddagen, ta , kaffe, juice, saft, nektar og pålegget dantert i små firstende skåler! Min baby lå på nyfødt avdelingen så med min vindusplass på rommet så jeg rett over til stuen der hun lå, så når jeg ikke fikk ha henne på perm så kunne jeg være heldig å se at at personalet på barneavd holdt på med henne. Lengter nesten litt tilbake nå, skal føde i Buskerud denne gangen. Og ja...dette er sikkert også vanlig, men siestaen som gikk over ca 3 t på ettermiddagen var også nydelig...det blei så deilig å fredlig overalt, og godt med et ordentlgi blund midt på dagen!!! Lykke til og håper du får en like fin opplevelse som meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå