Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #26 Skrevet 19. januar 2007 Som jeg har sagt tidligere her så er det dem som slenger frem puppen uten grunn "nesten" som jeg reagerer på!! Og dere trenger ikke å si dere ikke har sett det. Men det har jeg gjort.. Det er DEM jeg mener!!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #27 Skrevet 19. januar 2007 Ikke alle som skjuler puppa! hehe..... Har sett flere som lar puppa dingle i alle vinkler.... Og DET syns ikke jeg noe om på Cafe'... Ammerom får dem dingle med puppa så mye dem vil.... Men Når man sitter på cafe' så kan man prøve å skjule matfatet til bebis littegranne hvertfall
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. januar 2007 #28 Skrevet 19. januar 2007 det va da voldsomt. og enda på en fredags kveld..
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #30 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har lest alt det du har skrevet, og kommentert det jeg har lest. Jeg har ikke vært ufin, men det er du. Det jeg har gjort, er å stille deg spørsmålet om du har et problem med at folk ammer offentlig, for det virker det på meg som at du har. Du mener at man skal skjule amming så godt man kan, noe jeg ikke er enig i. Jeg orker ikke å diskutere mer med en anonym som ikke tåler saklige motargumenter, og som i tillegg er ufin. Så dette var alt fra meg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #31 Skrevet 19. januar 2007 enig!! ammer aldri i full offentlighet..dvs på en cafe med masse folk etc.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #32 Skrevet 19. januar 2007 Hvor får du dette med 4 timer ifra? Aldri hørt om selvregulering? Det er jo det de fleste nå til dags driver med under fullammingsperioden. Da ammer man når babyen viser tegn til å ville spise, rett og slett. Og finnes det mer naturlig sted for en baby å spise, enn nettopp på kaféen der mamma også kan spise? Med erfaring blir det med å amme diskret mye lettere å få til, men jeg synes det virker lite empatisk å skrive et slikt innlegg som kan få stakkars nybakte mødre å kvie seg for å amme på kafé i tilfelle det finnes noen lettskremte folk som deg som insisterer på å stirre på brystene deres.
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. januar 2007 #33 Skrevet 19. januar 2007 Jo, det må da være greit. Tassen skal ha mat og da skal han få det! Tror det HI mener er at man ikke akkurat trenger å ta av seg genser og BH for å amme og virkelig ha puppen dinglende ute. Det gidder ikke jeg heller, men amme offentlig, det gjør jeg som jeg vil med
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #34 Skrevet 19. januar 2007 Les det andre innlegget jeg har skrevet du... Det var en fleip for sånne som deg som girer seg opp med en gang.. SORRY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå