Gå til innhold

Da må jeg over hit, er 12+2 :-)

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg over 2.tri og håper på tips og konatkt med mnge nye mennekser :-) Trivels veldig godt på BIM. Noen fra Drammen her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du... Jeg kommer fra Eiker bygdene og bor i Hurum.. Jobber i Drammen, og skal føde der ;-) Velkommen over til 2.tri :-) Et trivelig men langt trimester , hehe..

Koselig med bim ja, kjekt å snakke med likesinnede. De som ikke er gravide er jo ikke så opptatt av å snakke om det som vi som er .. he he.. Godt vi kan dele erfaringer, bekymringer, gleder etc. med hverandre. Hvor gammel er du?? Noen barn fra før?? Dette er vår første, venter en gutt 4.juni. Jeg er 26 og mannen min 27 :-) Håper å høre fra deg :-)

Skrevet

å :-) Hvor/hva jobber du med?? Jeg jobber i MSD (legemiddelfirm). Var så deilig å komme over hit, kommet over første og værste milepæl liksom :-) Gleder meg til å kunne begynne å shppe inn til underet.. Når mener du det er greit å begynne, både overtroisk og reelt??

Jeg er 19 og samboeren min 21 så dette er vår første, vi venter en gutt/jente (hehe) 4. august :-)

Skrevet

er ikke fra fra drammen.Men ønsker deg velkommen inn hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...