♡ wims Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 jeg syns plutselig den så så bra ut... trodde den var helt håpløs pga de små julene - samt at bagen sitter så lavt (?), men nå har jeg lest masse om den og sett video som "forklarer" den og brått ser den ikke så ille ut? hvor stor er bagen, noen som vet? er den så bra som dere fansa vil ha det til? sukk..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Baggen er stor og god, veldig lang faktisk. Jeg har også lyst på denne vogna. I forhold til quinny dreamibag så er den veldig stor.
LegallyBlond Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Har også alltid vært negativ til den vognen helt til jeg så noen som hadde den på hotellet der vi var på julebord. Ble sittende å kikke på den under hele frokosten, og syntes også plutselig at den ikke virket så ille likevel... Den er lav ja, men synes bagen så veldig god og romslig ut. Så virket det som den hadde en del ok funksjoner...Og med de nye vinterhjulene som kommer som man kan sette på så er den nok ikke så verst. Så er det positivt at den er vendbar. Men har hørt litt av hvert om understellet, og den er dyr så tror ikke jeg tørr å satse på den i første omgang iallefall...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Har ikke hørt mye pent om den vogna (bortsett fra fra enkelte her inne ...). Så besøk flere utstyrsbutikker, prøv den, spør og grav før dere ev. bestemmer dere! kjenner ei som jobber i barneutstyrs-butikk, og hun hadde ikke mye pent å si om den ... de får visst inn masse klager! Lykke til!
kristin2 Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Vi hentet vår Bugaboo Cameleon i går. Nå står den praktfull i stua og venter på at lille prinsessa vår skal komme ut. I mine øyne er dette en perfekt vogn som har alt. Baggen er stor, kan måle seg med Simo baggene etter det jeg har hørt og jeg ser at det er god plass til voksipose etc nedi der. Bagen er også veldig lett - letteste på markedet. Noe som er praktisk dersom du må bære babyen i trapper etc (eks bor i bygård uten heis). Teleskopstyre og vendbart styre er kjempepraktisk. Vogna ser kanskje litt vinglete ut men det er den ikke. Angående dårlig erfaringer så har jeg ikke hørt det fra noen. Har faktisk bare hørt skryt. Kjenner også noen som jobber i bransjen og de sier de har veldig lite klager på den. I vårt tilfelle er den perfekt da vi bor midt i Oslo i 4 etg uten heis. Liten og nett i forhold til kollektiv trafikk. Lett å "parkere" i den lille gangen vår da den ikke tar så stor plass. Lett å legge sammen. Praktisk da den er veldig lett, svingbare forhjul som er lett å manøvrere rundt omkring. Også mulighet for å bytte til ekstra vinterhjul - perfekt i forhold til skogstur eller snøvær. Litt annerledes vogn i designen, men det er jo gøy å skille seg litt ut også. Trekket på vognen kan i tillegg enkelt skiftes ut, det vil si at du lett bytter fra rød til blå farge dersom du ønsker det (fås også i sort, beige, rosa, orange, grønn etc - friske farger). Altså får du en "ny" vogn bare ved å bytte trekket. Nytt trekk koster under kr. 1000,- så det er jo ikke så veldig kostbar fornyelse. Vogna er flott både som bagvogn og sportsvogn - vi satser på ha denne vogna lenge. Sånn sett er heller ikke prisen så ille. Vi gleder oss masse til å begynne å bruke den - forhåpentligvis innen en måneds tid. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Den er ikke noe lavere enn mange av Teutonia vognene!
milva76 Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Signerer alt kristin2 skriver. Vogna står midt i stua og jeg kan ikke vente med å ta den i bruk. Kjøpte Maxi Cosi Cabriofix bilsete denne uka og det er så flott på understellet det også. Sjekk ut vognforumet på nybaktmamma.com. Der er stort sett alle Buggisfans. Der er det et flott bildegalleri også (ligger øverst på barnevognforumet).
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 det er bra at vogna er lav, da har den et lavt tyngdepunkt som gjør den stødigere. vi var og henta vogna vår torsdag kveld og har prøvd den med tykk saueskinnspose. bagen er veldig romslig og gleder oss veldig til å ta dne i bruk i midten av mars...!
♡ wims Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2007 takk for alle innspill vi har hatt en lang "barnevogn-dag" i dag som endte med at vi har bestilt cameleon-vogna! fikk en lang og omfattende demonstrasjon av en veldig hyggelig dame og har prøvd med alle mulige skinn- og soveposer oppi, gått gjennom behov, ønsker og krav, og det føles HELT riktig. nå er jeg bare glad! bagen virket heller ikke så lav når jeg sto ved siden av vogna selv, og det med lavt tyngdepunkt er et godt poeng. det kom to (uavhengige) begeistrede brukere bort til oss under demonstrasjonen og anbefalte den på det varmeste. nei og nei, så stas!!
kristin2 Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer så mye. Håper dere blir kjempefornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå