Gå til innhold

Hjelp...trenger noen synspunkter her!

miss_data

Anbefalte innlegg

hei..

For å oppsumere det kort, så har jeg mistet tidlig tre ganger i løpet av 2 år..

Vi er i gang med utredning, og skal egentlig begynne med pergo på mandag, men mensen har ikke kommet..

Jeg er nå to dager på overtid..

Jeg er veldig punktlig ellers..

Det går liksom aldri mer enn en dag over liksom.

Dette var mine første tegn de andre tre gangene også..

Men jeg har ingen andre tegn..

Gynekologen min sa at jeg skulle kontakte henne så fort som mulig hvis jeg skulle bli gravid igjen føre alle svarene var kommet..

For da skulle jeg få noen tabletter i håp om at spiren klorte seg fast og ble..

Skal jeg teste?

Eller burde jeg vente..

Det er jo lørdag imorgen, og er usikker på om hun er på jobb imorgen..

Fortsetter under...

Åh.. så spennende! Hvis du har noen tester liggende hjemme, så kan du vel teste i morgen tidlig? Og hvis legen din ikke er på jobb imorgen, så er sikkert mandag en god dag. Det er jo ganske tidlig å si ifra uansett, bare noen dager over ikm:)

Lykke til'a, miss_data! Dette høres jo lovende ut:)

hei..

Jeg har ikke noen tester hjemme desverre..

Det eneste jeg tenker på er at jeg har mistet tidlig tre ganger, og det betyr jo at spiren dør enda tidligere..

Jeg nådde aldri til uke 6..

Så da tenker jeg at de tablettene kan være avgjørende..

Ikke vet jeg..

Typisk at sånn skal skje i helgen..

Forloveden min er nesten likegyldig til dette akkurat nå..

Sikkert for at vi har mistet tre stk..

Men alikevel vil jeg at han skal være litt engasjert..

Føler meg litt ensom..

Men det er vel forskjellen mellom mann og kvinne..

Ville vel anbefalt deg å kjøpt en test mandags morgen og testa da. Jeg hadde ikke så mange tegn på graviditet heller så tidelig, utenom den pos testen... Å det er vel ikke bra å begynne på pergo vis du er gravid....

Skjønner at det er vannskelig med kæll'n, min er heller ikke den som er mest engasjert. Hadde tre ul det siste svangerskapet mitt, så jeg hadde sett hjertet slå å greier, så jeg hadde det helt jævlig når jeg mista. Men kæll'n greide lissom ikke engasjere seg så ille, han syns jo at det var kjemptrist å sånn, det var jo hans lille unge også. Men han var mye fortere "ferdig" med det enn det jeg var. Han hadde jo ikke sånn forhold til det... Tror ikke han kommer til å engasjere seg så veldig nestegang jeg blir gravid, egentlig mest i frykt for å bli glad i noe som kan forvinne igjen..Nå har vi jo opplevd det to ganger, sist var jeg 13 uker på vei. Tror endel menn er sånn...

Lykke til da!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...