Gå til innhold

Rompegnissing på natten...hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg vet ikke om det er bare meg som er rar, men jeg har fått totalt avsmak på at typen min skal ligge med rompa si inntil min om natten. Han vil jo så gjerne ha kroppskontakt, men jeg synes det er forferdelig ekkelt og irriterende at han skal gni rompa si inntil min! Han skylder på at han må varme den! Jeg var ikke sånn før jeg ble gravid, men nå plutselig er jeg blitt helt rar! Er det bare meg eller finnes det flere der ute som er like rar som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he...jeg har det ikke akkurat sånn, men jeg må dusje hver dag. Synes jeg lukter svette hele tida. Er det mulig å ha kommet i overgangsalderen og være gravid samtidig? He he Kanskje flere av dere føler at dere svetter mer nå enn til vanlig?

Skrevet

jeg er sånn til vanlig jeg. jeg kan godt dytte rumpen min godt opp i han. men bar rumpe mot bar rumpe. det klarer jeg bare ikke. får fnatt.

Skrevet

hahaha ja jeg også....hmmm merkelig greier det der!

Skrevet

Nja rompa går greit, men viss han har hodet på puta mi får jeg knall fnatt.. Løfter puta raskt vekk og flirer når han snur seg i forrvirret søvne.

Han får heller ikke "passe på " bebissen på natta. Og jeg klarer ikke å sove ansikt mot ansikt. Men det kommer kanskje mer av at han ikke akkurat har den beste natt-ånden.. Fysj!! Min er sikkert bedre.. he he =)

Skrevet

He,he... Jeg får hetta hvis han snur dyna, så beinenden ligger øverst...

Ligger under min egen dyne da ja...

:)

Skrevet

huff... beinenden ved hodet. nei takk. fysj. det funker ikke altså.

Skrevet

Eller når han snorker.. Jeg rister i ham til ham slutter. Og han ligger noen ganger med foten i vinkel (kneet opp i lufta) og slipper inn all trekken. Kanskje han bare lufter ut litt trekk også he he..

Huff må snart gå å legge meg, fjortiss humor.

Skrevet

hehe.for en artig tråd:) er faktisk slik jeg og,kan finne på å dytte stumpen min inntil hans når vi er på tur til å sovne eller jeg er lysvåken og han sover.ellers så kan jeg stikke føttene mine under hans teppe.men ikke bar stomp mot bar stump,da får jeg litt småfnatt;) :P

å som noen andre her nevnte,ansikt mot ansikt går ikke,får panikk av at han puster på ansiktet mitt,litt smårar?jepp;)

Skrevet

jeg vil gjerne ligge så nerme som mulig jeg... men d som er d verste er om han legger dyna med åpninga på trekket opp.. da får jeg noija ja.. dere er ikke alene om det.. fittesprekken heter den her i huset... og han legger den opp (har dobbeltdyne) for å¨ erte meg et par ganger i uka..:P men d er sååå kos ¨å ligge i skje da.. mens han holder på magen...:)

Skrevet

Hi hi:) Denne syns jeg var litt gøy.

Jeg elsker å ligge i skje, og helst at han ligger inntil meg. Men han presser lårene så høyt opp mot rumpa mi at jeg bare blir irritert! Og så vil jeg ligge slik og slik med bena så jeg ikke får vondt, og slik og slik i forhold til vond rygg. og så er magen i veien.. Og så er vi uenige om det er best å sove på venstre eller høyre side..

Kan bruke lang tid på å sovne for tiden.. og når vi endelig sovner våkner lillemann i magen.. natten er ikke slik den engang var..;)

(og vil vel ikke bli det på mange mange år...)

Skrevet

jeg hadde problem med lårene til kjæresten min omtrent oppi rompa en tid tilbake jeg..., men ble så lei en kveld at jeg tok tak i låret hans, pressa det mot rompa mi og feis så det dura...!!

Skal love deg at rompa mi fikk respekt etter den episoden!!

Kanskje noe for deg å prøve ut..!? hihi

Skrevet

Jeg reagerer skikkelig på min egen kroppslukt.....det lukter ikke svette akkurat, men det lukter kvalt liksom..... æsj!

Skrevet

har du ikke pleid å dusje hver dag....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...