Gå til innhold

DOKUMENTARFILM :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Ser at det er flere som er spurt om å være med på en dokumentarfilm her. Jeg og familien min er midt oppi dette nå, så tenkte at jeg skulle gi litt tips til dere og fortelle hvordan vi opplever dette.

Vi deltar på en film som skal handle om hvordan det er å bli foreldre i ulike aldre og situasjoner. Dette er et langtidsprosjekt, og de skal følge oss i inntil tre år framover. Vi har intervjuer ca 2 ganger i måneden, og ellers hvis det skjer noe spesiellt. I tillegg har vi vår egen videodagbok. Det kan være litt slitsomt til tider. Av og til føler vi bare for å ikke fortelle om problemene våre, men så kan vi jo tenke på at dette kan hjelpe andre :) og da er det plutselig ikke så ille likevel. Vi har kjempegod kontakt med "sjefen", hun er en ordentlig snill person med stor respekt for andre mennesker, og det er jo en fordel.

Det jeg synes er viktig er at vi får gå igjennom opptakene og bestemme hva som skal brukes. INGENTING blir brukt uten godkjennelse fra oss. Dette er veldig LURT!! Det er lett i en situasjon med mye hormoner at man sier å gjør ting som blir helt feil å vise andre. Selvsagt skal jo en dokumentar vise virkeligheten, men sørg for at dere får GODKJENNE det som skal brukes.

Det er mitt tips til dere =) få en skikkelig kontrakt!

Er det noen fler som har spørsmål el. så bare ta kontakt! Er ikke så mye på nett for tiden, men skal sjekke innom av og til.

Ellers får dere ha lykke til! Så kanskje vi ser hverandre på TV om noen år :-P

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...