Gå til innhold

Jeg har vært på ul idag!!:O)


Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært på ul, 8+0!

Det var primært for å fastsette termin.Jammen var det ikke et bankende hjerte derinne i magen min...deilig å skåde!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Vi er jammen kommet akkurat like langt. 8+0 i dag jeg og. Var på UL da jeg var 6+3 og var heldig nok til å få se et bankende hjerte. Ubeskrivelig!

 

Lykke til videre i svangerskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fikk dere til å få komme på ul så tidlig? jeg får ikke fastsatt termin før i mars. da skal jeg på ordinær ul. ba legen om henvisning til innvendig ul. fikk det. men på poliklinikken på haukeland kommer jeg ikke til før i mars uansett. hvis jeg fikk komme til i det hele tatt.hvordan fikk dere til å få ul før uke 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk henvisning av jm og brukte den hos en privat gynekolog! Fastsetting av termin er gyldig grunn for ul hvis du er veldig usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med henvisning er det gratis! Men gynekologen må ha avtale for å ta emot henvisning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok. det er jo bra. men må jeg få ny henvisning da? eller kan jeg bruke den jeg har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert bruke den du har hvis d ikke står noe spesifikt om hvor du skal ta d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. har ikke sett den enda. skal hente den på mandag. men ser da det. tusen takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...