Gå til innhold

Har sånn verk i magen!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har plagdes mye med smerter i magen etter at jeg ble gravid. Disse har gitt seg mye, men i dag har jeg veldig verk på begge sidene, kjennes nesten ut som knivstikk. Dette gjør også at det er vondt å reise seg fra sofaen. Bør jeg ta kontakt med lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde store smerter i magen fra jeg var 2 uker til 6 uker på vei.. Kjentes ut som mens smerter, men de kom gjerne plutselig og forsvant igjen. Merket det også liksom i egg stokkene, kjntes sånn ut ihvertfall.. Legen sa det var helt normalt, men hvis det ikke ga seg måtte jeg ta kontakt. Dette stoppet som sagt i uke 6/7, så har ikke gjort noe mer..

Håper det ordner seg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg kjenner igjen disse mens lignende smertene. Det er slike jeg har hatt mye av. Men disse smertene er annerledes. Er nå 9+2 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det kan väre strekk i ligamentene (tror jeg det heter:), det opplevde jeg også..Livmora som trykker på noen sener, det sa min jordmor...

 

Veldig ubehagelig, spes v/aktivitet, det var ekstra vondt å ta på seg sko, og hvis jeg löftet beina mot magen...

 

Det er helt normalt... :) bare ta det med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...