Gå til innhold

Har sånn verk i magen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har plagdes mye med smerter i magen etter at jeg ble gravid. Disse har gitt seg mye, men i dag har jeg veldig verk på begge sidene, kjennes nesten ut som knivstikk. Dette gjør også at det er vondt å reise seg fra sofaen. Bør jeg ta kontakt med lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde store smerter i magen fra jeg var 2 uker til 6 uker på vei.. Kjentes ut som mens smerter, men de kom gjerne plutselig og forsvant igjen. Merket det også liksom i egg stokkene, kjntes sånn ut ihvertfall.. Legen sa det var helt normalt, men hvis det ikke ga seg måtte jeg ta kontakt. Dette stoppet som sagt i uke 6/7, så har ikke gjort noe mer..

Håper det ordner seg! =)

Skrevet

Takk for svar. Jeg kjenner igjen disse mens lignende smertene. Det er slike jeg har hatt mye av. Men disse smertene er annerledes. Er nå 9+2 på vei.

Skrevet

Jeg tror at det kan väre strekk i ligamentene (tror jeg det heter:), det opplevde jeg også..Livmora som trykker på noen sener, det sa min jordmor...

Veldig ubehagelig, spes v/aktivitet, det var ekstra vondt å ta på seg sko, og hvis jeg löftet beina mot magen...

Det er helt normalt... :) bare ta det med ro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...