Gå til innhold

Ingunn24


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hey!!!!!!!!!

ja må si jeg er lite aktiv på denne siden! har hengt på skravle og på hemmelig venn siden! men så startet jeg en "slankeklubb" på nyåret via en piczo side, og siden jeg administrerer den, så går mye av min internett tid der inne!!! Men skal skjerpe meg, er vel egentlig på juli sidene jeg burde holde meg, for nettverket er mindre og bedre her inne!Er heller aldri lengre på msn min....skjønner ikke hvor tiden blir av....!

 

Med oss går det bare bra, kanskje jeg kan skrive til dere på piczo, vist du ikke har kodet siden din! Jeg kommer til å kode siden min, fordi noen fortalte meg at selv om jeg har kopisperre på bildene, er det mulig å ta bilder fra siden,...hvordan husket hun ikke, men en som hadde gjort det på hennes side (min kusine)som hadde vist henne hvordan....! Er blitt redd alle psykopatene som vandrer på nettet, BiM sidene har jo bevist det flere ganger!!!!

jeg går inn på hjemmesiden nå!!

er du med på hemmelig venn???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Der var du jo:) Jeg er ikke med på hemmelig venn denne runden. Vi driver å selger hus osv så jeg har nok med det, og Dib og msn. I dag er Simen 6 mnd så da skal vi ha en liten minibursdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg bare skulle informere om hvordan folk kan ta kopi av bildene dine selv om du har kopi sperre. Hvis du ser på tastaturet ditt øverst til høyre ser du en knapp som heter "prnt scrn" (print screen), en kopiere da hele siden og kan legge det i et program på egen pc ved å lime inn hele siden...deretter er det bare til å kutte vekk det en ikke vil ha fra siden.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanks!!! endelig fikk jeg svar på hvordan!! jeg kommer ikke til å åpne min hjemmeside igjen nei!!!!

takker for forklaringen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...