mamseeeen Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 er det noen som har samboer/ektefelle som har barn fra tidligere? jeg og samboer har vært sammen siden 2001, han hadde ei datter fra før som nå er 8år. hun er ei søt jente som tar godt vare på lillesøsteren sin, altså vi har en datter sammen på 2år! men jeg er så lei av og hele tiden få høre at jeg har 3barn, jeg har absolutt ikke det, hans datter er ikke min ...hun har jo en mamma! men sambo + hans foreldre blir så irritert når jeg sier i fra om det, dem mener da at jeg ikke liker hans datter, men det har da ikke noe med saken å gjøre! så nå dro samboer i sinne pga en slik diskusjon, han vil absolutt ikke se det fra min side. og det sårer meg! jeg har aldri fått være førstegangsfødende jeg, føler det slik ovenfor dem! fra første dag vår datter kom til verden så har jeg fått høre fra hans familie at nå har dere 2døttre...jeg har bare 1, å venter nr 2 nå! er det feil av meg å regere slik? og skal jeg ikke kunne si i fra til han uten at han reagerer med sinne? dette har ingen ting med at jeg ikke liker hans datter, for hadde jeg hatt problemer med det hadde jeg aldri gått inn i et forhold med han!!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hei. Jeg skjønner godt at du blir "lei" hvis alle sier det er din datter.. Du er stemamma`n hennes da,men som du sier så venter du din andremann!! Tenker dem kansje ikke at mor til ho dattera er mamma`n da eller?? Hmmm... Han samboeren din reiste nok for han ble lei seg kansje. Kansje du uttrykte det feil ang dattera hans så han ikke tror du bryr deg om ho!! Det går ikke inn så lett på menn som kvinner:)
mamseeeen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 de vet jo at jeg ikke er hennes mamma, alle kjenner jo eksen til sambo! jeg sa klart i fra til sambo at dette ikke har noe med hans datter å gjøre, men mine følelser ovenfor han å foreldrene hans... men han mener vi har 3, og det går ikke å diskutere med han om det.. han er så sta! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hei Har også samboer med barn fra før. Jeg "svelger ofte kameler" og "biter ting i meg" men synes dette er bedre enn å havne i store diskusjoner om ting jeg er uenig i, iforhold til hans eks og barn. Dette får han styre med selv. Jeg visste jo godt hva jeg gikk til da vi ble sammen. Men jeg skjønner at det er lett å reagere
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Forstår vel mest samboeren din jeg. Barnet er jo den mest sårbare her og hun er jo en del av din familie! Hun er dine bio-barn søster og et fullverdig familiemedlem. Din samboer er vel veldig redd for at hun skal føle seg stengt ute, ja idet hele tatt så er han ute etter å beskytte hennes følelser. Jeg tror vel egentlig at dere to er veldig enige- men at det er et tema der det er veldig lett å misforstå hverandres hensikter og følelser. Foreldres beskyttertrang er umulig å diskutere med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå