Gå til innhold

Trange butikker, og babyklær lengst inn så klart. Flere frustrerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en shoppingrunde på div kjøpesentre her i Fredrikstad, kommer jeg nesten ut forbannet. Her har de egen barneavdeling og hvor finner vi klær til minsten?? Joda heeeeelt innerst, bak en haug av trange passasjer og masse stativer.. Og vel framme, kommer så klart ikke vogna inn, slik at man må "parkere" vogna et stykke unna for å se på tøy.. Da sperrer man så klart for andre med vogner, og det blir eeeeenda trangere.. Har faktisk flyttet på flere stativer inne i butikker for å kommer fram, men tar de et hint?? Neida.. Flere tilbudsstativer midt i veien, slik at shoppinga blir håpløs.. ! Hva med rullestolbrukere da? ÅH! for et slit sier jeg.. Flere som er frustrerte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke problemet, har nemlig Maclaren trille. Kommer til over alt :-))

Skrevet

Heldigvis så har det kommet et nytt shoppingsenter med store butikker her i Moss, amfisenteret! Men sliter vanligvis andre steder ja.. Har også tenkt som deg hva med rullestol brukere lurer på hva dem gjør sånn til daglig.. Uff skal ikke være lett...

Skrevet

Helt enig! Gikk i _barnebutikk_ på kjøpesenter her for litt siden. Der var selvfølgelig babyklærna helt innerst, og jeg kom ikke inn med barnevogna. Det var stativer smikk fulle av klær overalt. Så jeg marsja demonstrativt ut igjen og handla et annet sted. Er det mulig tenkte jeg da! Dustebutikk!

Skrevet

Uff, ja- idag hadde jeg opplevelsen fra "helvete".. Var i en barneklær butikk.. (liten som få), er ikke stor plass i det hele tatt. Og i den lille plassen som var så var det noen med en DIGER tvillingvogn som sperra veien totalt for alle fra alle kanter.. Var ikke snakk om å sette vognen litt mer inntil veggen eller noe nei... var endel småsure blikk. Jeg satte da vognen min fra meg ved døren og tok barnet opp på armen, men kom vi forbi av den grunn? Neida- for da skulle disse med denne tvillingvognen prøve alt mulig på et barn som nektet å flytte seg... Aaaah.

Vel vel, dette var dagens utblåsning fra meg i allefall...

Skrevet

JAAAAA råirriterende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja det irriterer meg også, jeg var på HM på Østfoldhallen i dag og der er det så trangt:( Jeg møtte en dame der som satt i rullestol og merka jeg ble ganske så frustrert på hennes vegne! Huff det kan da ikke være lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...