Gå til innhold

Var deres graviditet planlagt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, begge våre planlagt. Har ei jente på 2 år som vi brukte ca 5 mnd på å lage. Så denne som tok ca like lang tid uten prevansjon, men som satt på første "bevisste" el-forsøk (vi prøvde på gutt, he-he, spennende å se om vi lyktes i det... Blir kjempeglad for to jenter jeg, da, men tror mannen ønsker seg en sønn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det planlagt, men det skjedde kjempefort. Vi hadde bestemt oss for å starte prøvinga etter eg kom tilbake frå Japan, og vi vart gravide på første forsøk - heldige oss :)

Skrevet

Jepp - både denne og den forrige:o)

Skrevet

Tja...både og for min del... Den var planlagt, slutta på p-pillen og greier, men hadde regna med at det skulle ta i alle fall et halvt år å lykkes- ikke `en mnd!!!! Så...planlagt men raskere enn forventet. Happy nå da!!

Skrevet

Nei,men vi ble ikke overrasket heller.:)Planen var og vente til etter vi hadde giftet oss i februar.men nå venter vi med og gifte oss til han har kommet.:)

Skrevet

Min foerste var planlagt, nr to og nr tre var ikke planlagt...

Skrevet

Vi hadde prøvd i 5 år, hatt 4 misslykka IVF/ICSI forsøk, før vi ble "lurt". Nå går jeg med en liten "hjemmelaga" gutt i magen, og gleder meg masse til i juni og han "endelig" kommer. Så jeg kan trygt si at han er etterlengtet og ønsket. Men jeg hadde gitt opp å planlegge og prøve, for flere år siden :-)

Skrevet

Vi planla å få dette barnet!

Samboeren min har ei datter fra før på 5 år og vi syns begge at det var på tide at hun fikk en søster\bror.

Og jeg er 100% sikker på at det er han jeg vil leve resten av livet mitt med så da var det ingenting som hindret oss.

Jeg tenker for dere som ikke har planlagt, dere har jo tatt et valg når dere fant ut at dere var gravide så da er det jo et absolutt ønsket barn.....

Skrevet

ubevisst planlegging? er det det det heter? c:

begynnt å snakke om at andremann burde lages om ikke så alt for lenge og første gang vi var litt slappe med prevansjon satt spiren!

Skrevet

Vår lille prins/prinsesse var planlagt. Men vi hadde aldri drømt om at det skulle gå såååå fort. Gått på pillen i ca 6 år, og da jeg sluttet ble vi gravid på første forsøk:)

Skrevet

Planlagt - tok oss vel et år før spiren satt og begynte å bli lei av å vente.. ;) Men var perfekt timing da det endelig skjedde, for begge hadde nettopp fått fast jobb, så hos oss skjedde kanskje ting for en grunn? :)

Skrevet

nei kan nokk ikke si d..men veldig velkommen fordi=O)

Skrevet

Det var ønsket :) men vi trodde det skulle ta mye lengre tid, så jeg sluttet på pillen ( hadde gått på den så lenge så tenkte det tok litt tid før skuddet satt :P ) Men ble gravid første månded uten p piller jeg :) Vi er kjempe lykkelige fordi om da. =)

Skrevet

dette er våres første og veldig planlagt...

Skrevet

Ja, godt planlagt her også. Klaffet på 2. forsøk; raskt og flott! :0) Dette er vår første så vi er veldig spente på alt som skjer.:0)

Skrevet

i aller høyeste grad!!!sluttet på p pillen i oktober 2005 jeg,da skulle vi "jobbe" med nr 2..med førstemann så tok det 10 mnd,før det klaffet..jeg ble gravid i mai i 2006,gikk og gledet oss masse,men så viste det seg at det var et svangerskap utenfor livmoren,pluss en sa..så i beg av juli,måtte jeg fjerne ene egglederen:( men det gikk bare 3 mnd,så klaffet det jammen meg igjen,og nå er jeg inn i min 17 uke,alt ser heeeelt fint ut:-))))) litt kjipt å tenke på at jeg kunne vært ferdig snart med nr 2 da,hadde termin den 20 februar..men men,sånn er livet,nå gleder vi oss til sommeren!!!

Skrevet

Vår første var ikke planlagt,men veldig velkommen!

Nr to var planlagt,men trodde ikke det skulle gå så fort..Hadde 2pp ,men bare 1 pp vi prøvde aktivt siden jeg dro bort under EL i 1 pp!!!

Skrevet

Vi bestemte oss for slutte med prevensjon, og trodde at vi måtte prøve en stund før det klaffet, men til min store forundring, satt spira på første forsøk:)

Skrevet

veldig planlagt..sluttet med prevansjon 3mnd i forveien..så startet vi i august=)satt som et skudd..hahaha..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...