Gå til innhold

Hva tenker dere som har prøvd en stund? Håper dere fortsatt -eller tenker dere at det aldri vil gå?

Anbefalte innlegg

Har prøvd et år nå, veit jo at mange har det værre, så det er ikke meninga å klage.

I begynnelsen var jeg så veldig glad og spent på dette, og gleda meg så enormt til det skulle klaffe. Hele vennekretsen vår har fått/venter barn nå, og alle prater om hvor raskt det gikk å bli gravid. Har ikke hørt om noen som har venta mer enn 2-3 mnd, så jeg var på en måte ikke forberedt på at vi ikke skulle lykkes.

De siste månedene har jeg tatt det skikkelig ille opp hver gang tr kommer, gråter mye og har rett og slett blitt deprimert. Orker ikke gjøre noe annet enn jobb, og ingenting betyr liksom noe for meg.

Men spørsmålet mitt skulle være; håper&trur dere som har prøvd en stund fortsatt på å lykkes?

Jeg klarer ikke tenke annet nå enn at jeg sikkert ALRDRI kommer til å bli gravid. Er liksom helt utenkelig at det plutselig skal skje, når det ikke har gjort det hittil...

Fortsetter under...

hei marie...

vet akurat hvordan du har det....

akkurat da jeg vippa over året med prøving så syntes jeg alt i grunn så fryktelig mørkt ut..men det gikk på en måte over..fra å grine vær gang TR kom..så har jeg også følt meg likegyldig...

mnd går så fort at nå er det litt mer sånn..jaja...bare å prøve mer den neste PP liksom.

vi har nå fått vite at vi må ha hjelp for å få barn grunnet svømmerne til sambo...'men håpet er ikke ute alikevel...

var netopp ei her på bim som jeg har mye kontakt med som nettopp ble gravid...etter 2 år med prøving...

vi lå ca likt å skulle begge sendes til prøverør..men så klarte hun det altså uten hjelp...

så det finnes alltid håp og mirakler...en kan jo ikke gi opp da :)

det er det å bli mor som er den store drømmen....kommer ALDRI til å gi opp håpet....for en dag....ja en dag så blir det min tur også :)

hei:)

henger meg på her jeg..vu har bare prøvd i 6 mnd,men vi har jo hatt ubeskyttet sex i 4 år,så jeg synes det er rart at det liksom aldri har kommet noen svømmere..

i begynnelsen når vi begynte synes jeg de tvar kjempe spennende og var helt i 100,men nå tenker jeg bare...jeg kommer aldri til å se en posetiv gravid test...

jeg har sååååå lyst på å bli gravid,og nå har alle vennindene mine små barn på under 1 år,så man klarer liksom ikke å glemme det heller.

jeg skal til gyn nå snart,så da får vi se om alt er bra eller om det er noe galt..håper bare alt er bra..man tenker liksom at det ikke kan være noe galt med oss,men man vet jo aldri,så det skal bli godt å få det undersøkt.

jeg er netopp ferdig med el.så jeg kan teste om litt over en uke,så det blir spennede å se om jeg får oppleve en posetiv test denne pp:)

lykke til alle sammen:) håååååper det blir mange små spirer snart:)

Vi har vært prøvere snart 1 år, og ja, jeg skjønner hva du mener. Var kjempespent de første månedene... Egentlig har det gått greit å ikke fått klaff med en gang, så lenge nesten ingen i vennegjengen har barn, men nå, jadda.... alle er gravide!! Ja, jeg blir deprimert da ja...Har vært til gyn, men fant ikke noe... Så, vi får prøve en stund til før vi ber om mer utredning... Håper virkelig på klaff for alle oss!! Lykke til :)

Hei....

Føler at livet er bittert å surt hver gang tante kommer på besøk nå.

Men jeg har en 5 åring som jeg finner trøst i, og som får meg til å ville prøve igjen og igjen.

Har i alt prøvd å bli gravid i 25 pp. Med 1 SA og 4 MA bak meg på disse 25 PPene.

Ikke gi opp håpet, og søk hjelp hvis det tar for lang tid. Vi har rett på det!

Ønsker deg lykke til, og håper virkelig du får det til....

Hei jenter!

Har snart prøvd et år (om ikke like aktivt hver mnd, så iallefall uten prev.). Man blir vant til at tante rød kommer hver gang, men så tenker jeg på fler her inne som skriver at de har blitt gravide etter så & så lang tid med prøving. Det gir håp og motivasjon til å fortsette med prøvinga!!

Annonse

Det kommer alt an på dagen! Noen dager er alt svart og tungt og jeg tenker at dette kommer vi ALDRI til å klare. Mens neste dag tenker jeg at javel, så får vi få hjelp. Vi får prøve med ivf, så går det nok, det vil bare ta tid. Men å få negativ g-test eller mensen er ALLTID skikkelig kjiiiiiipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...