Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Del Skrevet 19. januar 2007 Hører dere pulsen min??? Har vært uten nett siden natt til mandag, så abstinensene holder på å ta helt av her!!! Fy hvor jeg har savnet dere :-) Helt forferdelig å komme hjem og ikke kunne gå på nett. Har jo måttet gjøre husarbeid den tiden jeg pleier å sitte her jo..... hehe. Godt å være her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 *fniiis* Kjenner følelsen....hehe........ Husarbeid?? Hæh?? Hva er det....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 hahahahahahahhaaaaaaa!! Ofte uten nett for tia dere!? Usj...her har vi heldigvis ikke sånne plager... -Men vi skal kanskje på fjelltur før helga, så da kan det være at abstinensene merkes her og..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Har bare vært uten nett når vi bytta leverandør og nå når telefonledningen ble røska ut av veggen. Det værste var jo at de presterte å si at det ikke var noe galt med linjen, men med våre apparat. Jaha, si det til kabelen som ligger i veien.... Gubben var og kobla sjøl, for de kom jo aldri. Men når han hadde stått der en time, kom de. Måtte bare sjekke at han hadde gjort god nok jobb, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 herlig!!! nå slipper du mer husarbeid (,") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå