Gå til innhold

klyster....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har fått det noen gang.??jeg gruer meg faktiskt litt til og ta det...gjør det vondt??er det laangt opppi der di stapper noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på.. Hva er det egentlig? Hvordan ser det ut og hva gjør de?? Hvordan virker det?

Skrevet

aaaner ikke, jeg fikk ikke spørsmål om det da jeg skulle føde, trodde det var noe alle fikk..men nei.. hehe...

Skrevet

Det er en liten flaske med noen deciliter væske på med en tut som føres opp i tarmen og klem ut innholdet.

Man ligger å holder på den væsken så lenge man kan før man får skikkelig dritetrang, for så å gå på do.

Enkelt og greit

Skrevet

Tror ikke det er vondt nei, men kanskje litt ubehagelig. Ihvertfall hvis en har sterke rier samtidig.

Vet om flere som kjøper miniklyster på apoteket, for å ta selv hjemme når man aner at fødsel er på gang ;0)

Skrevet

Er det like bra og ta det hjemme, eller er det beste og gjøre det på sykehuset? Har en ganske lang kjøretur til sykehuset, ca 45 min....

Skrevet

Hmmm. Kanskje litt dumt å ta klyster hjemme da hvis det skulle sette voldsom fart på riene?

Ellers tror jeg ikke du skal uroe deg, er nok de færreste som husker klysteret som en forferdelig del av fødselen ;0)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Klyx 125ml på apoteket som jeg skal ta hjemme før jeg drar. De er litt mindre enn dem du får på sykehuset. Dem du får på sykehuset tror jeg er på 250 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...