Gå til innhold

BIM-treff i Trondheim for oss over 30 år!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det finns noen der ute som har passert 30 og har termin omkring juni? Jeg har selv termin i midten av juni.

Ser at det fins flere treff, men føler at de er litt unge, så jeg lurte på om vi kunne danne vårt eget BIM-treff for oss som er over 30 år.!!!!

Fortsetter under...

Hei. Forfatteren av innlegget her! Jeg glemte å skrive hvor gammel jeg var i innlegget mitt, men jeg er da altså 33 år. Har også ei venninne som har lyst til å være med.

Hyggelig at flere har meldt sin interesse for et slikt treff. Så vi kan vel kanskje gjøre noe med det å møtes da!

Hva med tirsdag 30 jan kl. 1900 på Bare Blåbær på Solsiden?

Håper mange av dere har tid og anledning til å komme.

Annonse

hei, jeg er også 77 mod og venter mitt 3 barn (tre veldig tette) Jeg skal prøve å komme på dette også da jeg ønkser å ha et stort trille- og møte nettverk til barselperioden.

På treffene til oss over 25 har det alltid vært noen over 30 og noen under så jeg tror de har litt lik målgruppe.

Jeg har termin 14 mars :) og venter en liten jente.

neida, jeg har gulerotrødt hår og kanskje krøller til uka om jeg får det som jeg vil... vi får bare si nickene da vettu :) jeg har jo også to veldig små gutter fra før så du finner det nok ut. Jeg har en på 3 og en på 1år. Blir nok nevnt de også tenker jeg... hi hi

Annonse

Skulle gjerne ha gjort det men jeg har en 1 åring og en 3 åring som skal hentes, mates og legges før mine aktivteter kan prioriteres.... Litt hektisk i heimen for tiden :)

Det er vel derfor det passer litt bedre for flere av oss med småbarn å treffes på kveldene. Jeg blir gjerne med på dagtreff da når det blir neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...