Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 19. januar 2007 #1 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvilken prevansjon bruker dere (hvis det er noen igjen her som ikke er på prøvern da ;-). Og hvorfor akkurat det? Og har dere ev brukt noe før som ikke funket så bra? Det er ikke for å snoke, så bare svar anonymt hvis dere vil. Jeg bare trenger litt hjelp her. Jeg ammer fremdeles, jeg husker dårlig (altså har jeg null sjangse til å huske en pille til et helt fast tidspunkt hver dag), og jeg takler hormoner skikkelig dårlig (tenker med gru tilbake på svangerskapshormonene som raste villt). Jeg skal forresten ikke bli gravid med det første igjen, er planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Får svare på "har brukt"-delen jeg da ;o) Prøvd litt forskjellige ppiller med diverse hell/uhell oppgjennom, og det jeg vel var mest fornøyd med av dem var Marvelon. Alle har gitt meg redusert sexlyst, men med Marvelonen slapp jeg jaffal tilbakevendende soppinfeksjoner hele tida. Cerazette er noe skikkelig dritt, men hvis du ikke har tenkt å bli gravid på en stund så er den tingen *fnis* Men den må du jo ta til "fast" tidspunkt hver dag, selv om man har noe mer slingringsmonn enn på vanlige minipiller. Venninna mi har hatt masse trøbbel med omtrent alle ppiller og minipiller som finnes og hun har nå fått satt inn hormonspiral, og er så vidt jeg vet fornøyd med det til nå (hun ammer og har en gutt på et halvt år). usikker på hva jeg selv kommer til å begynne med senere, men "sikre perioder" kan jo se ut til å funke her ;o) Lykke til i jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2007 #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei. Vi er ikke på prøver'n og jeg har hormonspiral. Er kjempefornøyd med det. Har brukt p-piller før Lille kom til verden. De drepte det meste av sexlyst hos meg, som Yaddaline også beskriver. Hormonene i spiralen virker bare lokalt i underlivet og ikke rundt i hele kroppen som ved p-piller, så jeg merker ikke noe til de hormonenen *fnis*.....Og når da smatidig mensen er helt vekk klager ikke jeg....eller gubber *ler*. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 20. januar 2007 #4 Del Skrevet 20. januar 2007 Hormonspiral anbefales herfra også! Merker ikke noe til den, og har lite blødninger. Blødde en del i starten, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg bruker kobberspiral, tok den siden hormonspiralen var så dyr og vi ikke hadde så god råd da... Men angrer nå som jeg ser fordelene av hormonspiral, visste ikke at de kun var der nede.,. hehe Kobberspiralen fører med seg en del i begynnelsen... du får større smerter, uregelmessig mens, lenger mens, men det hele har stabilisert seg nå.. Men enda tar den noen dager før den kommer i gang, smertene er normale igjen, men jeg har jo ekstremt med pms hormoner og det uten "tilsatte" hormoner.. Denne spiralen kan være inne i fem år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå