Gå til innhold

Satt og ammet lillegutt i går og så kom jeg til å tenke på...


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

..hvordan det var før vi fikk han. Jeg husker at sambo og jeg satte opp senga hans sammen og tok på laken og dynetrekk. Etterpå satt vi bare i senga vår og kikket på den bittelille senga ved siden av vår og snakket om at snart skulle det ligge en liten baby oppi der. Det var så rart!

 

Og nå har Sigurd allerede rukket å bli seks måneder! Tenk at det var han som var inni magen min hele tiden! Elsker å se på de små hendene som han gnir seg i øynene med når han er trøtt, den lille munnen hans som "prater" ivrig med mamma og skal fortelle masse. Han har verdens godeste og mykeste føtter, som ennå ikke har blitt brukt og et smil som smelter hjertet mitt helt. Fine, lille gutten min, som jeg ventet på så lenge og som jeg er mer glad i enn jeg noensinne trodde jeg kunne bli i et annet menneske :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint skrevet:) Fikk tårer i øynene jeg nå:) Akkurat sånn tenker jeg mange ganger også! Vi er veldig heldige som har fått barn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med det du skriver, tenker slik selv og. Tiden går så alt for fort! Det å få barn er det beste som har hendt meg, bobler over av følelser for disse små som sjarmerer seg langt inn i hjertet mitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig skrevet, sparketassen!! Og så riktig! Og det er så viktig å kunne stoppe opp i disse øyeblikkene for å kunne se hvordan dette virkelig er - først da kan vi vel se hvor heldige vi er som får lov til å følge våre kjære små. Vi som har flere barn kan vel ha lettere for å gli inn i travelheten, men jeg ønsker å finne gleden i hverdagen i å kunne følge utviklingen til mine "tre små" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant så sant. Jeg får ofte tårer i øynene bare ved å se Benjamin som ligger i stolen eller på teppet og leker, eller ligger på fanget og drikker flaske... Sååå herlig når han setter opp deeeet smilet når han ser meg. (eller pappaen)

Nei, å være mamma er det beste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...