babyimagen Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Går snart inn i uke 28, og er sykemeldt 100% på grunn av at jenta mi har lagt seg så langt ned i bekkenet allerede og jeg har slitt med ubehagelige kynnere en stund nå. Har fått beskjed om å ta det rolig og ingen sengekos. Er livredd for at hun skal komme så tidlig! De siste dagene har jeg også vært mye våken på nettene med vondt i magen og nederst i ryggen + mens lignende stikking i livmora (eller i det området) og nedpress når jeg går. Noen som vet hva dette betyr? Ikke noen fødsel på gang håper jeg??! "Bekymret mor"
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 skjønner godt at du er bekymret, selv om det sannsynligvis går bra bare du tar livet veeeeeeldig med ro. det er jo vanlig å føle litt nedpress hvis ungens hode ligger langt nede i bekkenet, men ring føden og snakk med dem du, for de kan det her bedre enn de fleste, og de kan sikkert enten berolige deg eller få deg inn til en sjekk. hvis det er noe på gang fins det medisiner de kan gi deg for å hemme rier og sånn vet du...men man får det ikke med en gang fordi det som regel er nok å bare slappe av og ta livet med ro det hadde i hvertfall jeg gjort...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Enig Tingelingen! ville bare si det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå