nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Leste i en tidligere tråd om en mamma som ble jaget i fra en cafe hvor hun skulle amme. Svarte selv på denne tråden. Det jeg lurer på er om det er flere som har opplevd dårlige service på enkelte områder etter at dere ble småbarns foreldre. Har dere boikottet enkelte butikker eller produkter? Evt. er det noen som skiller seg ut positivt? Negative Parfymelle - ble nektet å komme inn med barnevogn Baby Bjørn - kjøpte plastskjeer som måtte leveres inn og fikk en hardplastsmekke i retur. Når jeg jobbet på Rimi og noen kom inn med en dårlig kjøttdeig gav vi dem ikke pølser i retur, men de fikk pengene tilbake. Positive Skeider i Hønefoss (har egen barneutstyrsavd.) - utrolig serviceinnstilt og hjelper deg med alt du en måtte lure på.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 omtrent alle kafeer i bogstadveien er barnevogn uvennlige.
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Må bare få skryte av Skeidar i Hønefoss jeg også! Hun som jobber fast der er helt utrolig flink!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er i Danmark minst en gang per mnd og det er SÅ stor forekjell på servicen! Spesielt i barnebutikker og andre spesialbutikker. På Ønskebørn her feks, så har vi fått alle varer presentert, vi har fått knotter til bilsetet gratis selv om det ikke er kjøpt der og ingen steder blir man nektet når man kommer med barnevogn. Har itl og med vært på pub/bar/cafe og spist med babyen og da hjalp servitøren til med å få bært vognen opp trappen for å komme inn:)
yalinda Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 det var jeg som hadde opplevelsen å bli "kastet" ut av senteret. Jeg ble så overasket over måten det ble gjort på at jeg ble helt stum(uvanlig for meg å være;))pakket sakene mine og gikk. Kafeen er på Kvadrat i sandnes, kafeen som ligger ved siden av apoteket i kjelleren. alltid sure folk. Er blitt godt mottat på de andre spisestedene på senteret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå