Gå til innhold

Permisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et eget skjema man skal levere til arbeidsgiver ang permisjonstiden og sånn?

Skrevet

Hør med arbeidsgiveren din. Jeg jobber i stor bedrift og her måtte vi fylle ut skjema!

Skrevet

ja sjekk med firma. hos min holdt det at jeg leverte til NAV som da self oppdaterer firma eller nå i den duren. greit å høre med din egen plass uansett

Skrevet

Jeg fikk tilsendt skjema i posten fra arbeidsgiver og fra NAV.

Dersom du ikke har fått er det nok lurt å ta kontakt med begge parter. Endel som skulle være inne i goood tid forsto jeg...

Skrevet

Det arbeidsgiver skal fylle ut heter skatte og inntekts skjema...

Dette fylles ut slik at du får rett lønn når du går ut i permisjon. Dette fylles også ut av arb.giver hver gang du er sykemld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...