Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Finnes det et eget skjema man skal levere til arbeidsgiver ang permisjonstiden og sånn?
♥Spirevipp♥ Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hør med arbeidsgiveren din. Jeg jobber i stor bedrift og her måtte vi fylle ut skjema!
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 ja sjekk med firma. hos min holdt det at jeg leverte til NAV som da self oppdaterer firma eller nå i den duren. greit å høre med din egen plass uansett
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fikk tilsendt skjema i posten fra arbeidsgiver og fra NAV. Dersom du ikke har fått er det nok lurt å ta kontakt med begge parter. Endel som skulle være inne i goood tid forsto jeg...
fikk en prins 10. april Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Det arbeidsgiver skal fylle ut heter skatte og inntekts skjema... Dette fylles ut slik at du får rett lønn når du går ut i permisjon. Dette fylles også ut av arb.giver hver gang du er sykemld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå