Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 er alene m datter på 3,5 mnd.. er sliten og kjenner jeg er på tur inn i en depresjon.. sier i fra til folk rundt meg.. men det hjelper ikke.. vil ik at d ska gå utover jenta mi.. men kjenner det er like før det klikker for meg.. hun tar ik flaske så kan ik få fri heller og har ingen som kan ha henne heller for den saks skyld.. - andre her i samme situasjon?
Klippskare Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Huff, hva med at moren din/barnefaren kan komme og ha henne 1 dag, og du kan ligge og sove, så når hun er sulten kommer de inn til deg sånn at hun får mat, og når hun er ferdig kan du sove videre? Det gjorde vi her hjemme når vi kom hjem fra sykehuset og jeg var kjempesliten! det var skikkelig deilig og få sovet ut en dag! da er hun jo i nærheten også...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Siden du er anonym så jeg ikke vet hvem du er så send meg en pm dersom du bor i nærheten, kan komme en tur og avlaste deg jeg. At hun ikke tar flaske er ingen hindring, det gjør ikke lille min på 4 mnd heller:) Det løser jeg, så kan du få sove en ettermiddag. Evt kan du bli med oss på treff og slappe av, vi kan ta vesla så du får koset deg med oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå