Gå til innhold

til de som er sydd etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vasker der nede??

jeg skyller med vann hver gang jeg er på toalettet.

samme i dusjen .men føler jeg ikke er rein ,vill bruke intimsåpe.men tørr ikke .er redd det skal svi eller gji infeksjon.

er litt rådvill.

noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare vasket med vann jeg....... følte meg uansett ikke rein en god stund etter fødsel- men nå er det bra igjen :-D

Skrevet

Frem til 6-ukerskontrollen skylte jeg bare med vann. Etter at jeg hadde tisset tørket jeg meg med en fuktig klut. Skylte meg idusjen når jeg hadde bæsja, men brukte ikke såpe før i morges:)

Skrevet

synes ikke denne tiden er noe morro jeg ,ikke får en vasket seg sjikkelig ,så må vi gå med bind i en evighet ,for min del passser bare mamma klærne,føler seg egentig ikke så bra,

eneste bra med dette er lillemor selfølgelig.

mange skriver at renselen varer i 6 uker ,huff

det vil si at jeg har 4 uker igjenn,med vann ,bind,og klær som ikke passer.

nå ble det mye syting her .

hehe

Skrevet

De verste blødningene er du nok snart ferdig med, men den sure utfloden som kommer etterpå er jeg nettopp ferdig med (jenta er 6 uker).

Skrevet

Vaska meg med Dr.greves intimvask 2 dager etter fødselen, på stingene, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt!!!!

Du kan også vaske deg med grønnsåpevann, da skal det vistnok gro fortere også!!!!!

Skrevet

Jeg har også vaska meg med dr.greves intimsåpe. Har ikke gjort vondt eller svidd:)

Skrevet

Begynte med intimsåpe "bak", og det gikk så fint (sydd i baken også), så jeg begynte fort å bruke det hele "veien".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...