LmS_3_prinsæssa Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 hvordan vasker der nede?? jeg skyller med vann hver gang jeg er på toalettet. samme i dusjen .men føler jeg ikke er rein ,vill bruke intimsåpe.men tørr ikke .er redd det skal svi eller gji infeksjon. er litt rådvill. noen tips??
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 jeg har bare vasket med vann jeg....... følte meg uansett ikke rein en god stund etter fødsel- men nå er det bra igjen :-D
Hanne og jentungen Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Frem til 6-ukerskontrollen skylte jeg bare med vann. Etter at jeg hadde tisset tørket jeg meg med en fuktig klut. Skylte meg idusjen når jeg hadde bæsja, men brukte ikke såpe før i morges:)
LmS_3_prinsæssa Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 synes ikke denne tiden er noe morro jeg ,ikke får en vasket seg sjikkelig ,så må vi gå med bind i en evighet ,for min del passser bare mamma klærne,føler seg egentig ikke så bra, eneste bra med dette er lillemor selfølgelig. mange skriver at renselen varer i 6 uker ,huff det vil si at jeg har 4 uker igjenn,med vann ,bind,og klær som ikke passer. nå ble det mye syting her . hehe
Hanne og jentungen Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 De verste blødningene er du nok snart ferdig med, men den sure utfloden som kommer etterpå er jeg nettopp ferdig med (jenta er 6 uker).
månefuglen og lille thea Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Vaska meg med Dr.greves intimvask 2 dager etter fødselen, på stingene, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt!!!! Du kan også vaske deg med grønnsåpevann, da skal det vistnok gro fortere også!!!!!
revehalen Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har også vaska meg med dr.greves intimsåpe. Har ikke gjort vondt eller svidd:)
Lystpåentiljeg Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Begynte med intimsåpe "bak", og det gikk så fint (sydd i baken også), så jeg begynte fort å bruke det hele "veien".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå