Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 det trenger ikke og være noe spesiellt , men de sier at man skal være litt obs på dette for det kan være svangerskaps forgiftning men da skal det være litt andre ting som spiller inn også som mye hevelser hodepine protein i urinen og høyt blodtrykk trenger selvfølgelig ikke og ha alt sammen på en gang for at det skal være svangerskapsforgiftning og i fleste tillfeller ¨går det helt fint, men om du er bekymret så ta en tlf til føden skader ikke det.. lykke til..
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Si det, jeg hadde det før jul og ringte sykehuset... Fikk beskje dom å komme med en gang slik at de evt kunne utelukke svangerskapsforgiftning.... Ikke for å skremme, men det er greit å være litt ops....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har det rett som det er, og det er rett og slett et punkt som vesla har funnet hvor hun presser en fot eller noe oppover, og det har blitt skikkelig ømt. Skjønte ikke noe første dagen, men nå dytter jeg litt tilbake så gir hun seg ;-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg hadde vondt øverst i magen i uke 38 med nr1.. Hadde ingen ødemer, ingen hodepine, ingen proteiner i urinen osv,, Alt var fint på forrige jordmorkontroll,, men så fikk jeg vondt i magen.... Jeg gikk og fikk sjekket det ut,, og etter noen dager gikk blodtrykket opp, fikk proteiner i urinen,, og da ble jeg satt i gang,, så for meg var det akutt svangerskapsforgiftning... Jeg ville sjekket opp hvis jeg var deg.... Bedre å sjekke for mye enn for lite!!! Klem og lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har også opplevd dette ofte. Ringte jordmor for å høre hva det kunne være. Dersom ikke det var noe galt med urinen( sett bortfra svangerskapsforgiftning, kan det være urinveisinfeksjon),sa hun det er når ungen preser fot, hode ol opp eller ligger på en bestemt måte, men at det ikke var noe farlig. Så det var bare å "holde ut" så lenge.....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Det kan være noe så enkelt som luft i magen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå