Gå til innhold

Huff- han bæsjer jo ikke:(


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Lillegutt har ikke bæsjet på 3 dager nå....... han spiser masse- og promper masse- men ingen bæsj........... om kvelden får han vondt tror jeg, krøster veldig, men han ser ikke ut til å være så plaget av det om dagen.......

Han sover så mye i dag også, hadde en våkenperiode når vi sto opp i 9 tiden, så sov han et par timer på trilletur og når vi kom hjem- fikk mat og sover nå igjen, han sov masse i natt også....... Er det "for mye" soving eller normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er helt normalt at de sover masse innemellom. Har du prøvd å gi han litt malt? Det kan hende det hjelper. Jeg har ei jente som bæsker cirka hver 3. dag, men jeg tror hun plages mer av all luften som vil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Det jeg mente er at hun egentlig trykker mer når hun fiser. Når bæsjen endelig kommer, så bare kommer den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd malt ja, hjelper ikke nå gitt, han fikk ganske masse i går også- lukta skikkelig malt av rapen hans ;) Bæsjer Sigrid masse når hun bæajer da?? har nemlig vært sånn her at han ikke har bæsjet på noen dager, og da kommer det sånne kjempe mengder- så nå tør jeg jo nesten ikke dra i butikken med han tilfelle det skjer der;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jakob trykker noe forferdelig når han fiser, spes om kvelden- og han fiser myyye!!! han trykker tilhan gråter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det først kommer så er det enten full bleie eller to på rappen. Jeg er ganske sikker på at det ikke plager henne, men kan hende det er malten som hjelper til det. Dessverre gir malt (spesielt sammen med mme) utrolig ekkel ånde, men det er vel verd det. Hehe:)

 

Jeg gir ikke mer enn 1/2 ts malt i døgnet. Blander det i melka hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Tror virkelig fisene plager henne mer en bæsjene. Bæsjen er jo skikkelig bløt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får mm- men mme på kvelden, og i tillegg om han ikke blir mett- da jeg har litt lite melk- MEN i dag tidlig bæsja han endelig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...