Gå til innhold

Jeg bare spør...

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Hvis jeg sier ømme pupper vet jeg hva dere sier. Jeg har ofte ømme pupper, PMS/ graviditet... you never know...

Men hvis jeg sier såre brystvorter, hva sier dere da? Det er litt uvant for meg det, utenom når jeg ammet da...Skikkelig såre altså, og jeg har ikke ammet....(de siste 8-9 åra)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7856013-jeg-bare-sp%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den var vanskelig Litenspire - men du har lov å håpe!!! Såre brystvorter kjenner jeg også kun til ved amming og har ikke (slik jeg minnes i alle fall) hatt det i forbindelse med graviditet. På den annen siden, kanskje det kommer dersom man har vært gravid/ammet før? Det sies jo at noen får bittelite melk i brystene tidlig i graviditeten, spesielt dersom de har vært gravide før. Så la håper leve!!!

Hei Litenspire ønsker spire.

Siden jeg aldri har vært gravid,er jeg vel ikke den rette til å svare heller.Men jeg får si som min gamle far alltid sa...Det er håp i hengandes snøre C";)

Ønsker deg lykke til jeg,og når er foressten ikm ?

Klem fra

Åhhh...det er så lenge til ca 28..5DPO Jeg venter jo på ømme pupper jeg, burde hatt det nå, når noe er anderledes stusser jeg på det.

Sist syklus hadde jeg ingenting da, vært så rar kroppen etter SA.

Men som Vilsågjerne-pappan så klokt sa det...han hadde vel vært ute ei uværsnatt før....(eller på fisketur)

Annonse

Ja jeg veit, du er like før meg du. Er jo litt ekstra spennende med deg synes jeg - etter ryddesjauen... Det hadde vært belønningen sin det, du trenger litt lønn for strevet nå synes jeg. Det ønsker jeg meg for deg..

Skjønner at du venter ja. Jeg er på dag 6 DPO og har ikke fått ømme pupper enda. Det pleier å starte ca en uke før ikm. Det er utrolig hvor vi kjenner etter når vi går slik og venter. Det blir spennende dager framover nå for mange av oss. Lykke til med alle symptomene og vit at jeg også er på symptomjakt. Skal vi se hvem som "fanger" flest?

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...