Gå til innhold

Juni: 1-0 til Teodor


Gjest

Anbefalte innlegg

Teodor våknet i 03 tiden i natt og var bare lei seg, gråt og gråt... Ville ha mat, og det fikk han. Ville ha mer mat etter 237 ml ( det er det en Brown flaske tar ) så han fikk litt mer... Han gråt fortsatt etterpå, men ville ikke ha det siste av maten sin... Gikk litt rundt med han og sprutgulpen sto ut av gutten !! ALT kom ut igjen ! Men han roet seg da og sovnet igjen... Jeg sovnet også, våknet av at jeg hadde sovet så godt, og det var så stille.... Joda, der lå lillemann og sov så søtt på magen, så jeg lot han bare ligger... 1-0 til Teodor over mamma ! Jeg gir opp... Han er så urolig når han ligger på ryggen / siden, vil bare snu seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet; Timian snur seg over på magen både våken og i søvne.

Hørte med HS om det var ok; hun sa at vi trengte ikke være hysterisk på det, men kunne jo snu han når vi var våken og så at han sov på magen.

 

Så nå snur vi han før vi går å legger oss, men snur han seg etter det får han sove på magen.

Men vi prøver å ikke gi han mat på natta så vi er våkne store deler av natta fortiden; huff; føler oss veldig slem; håper det ikke så mange netter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teodor har sovet hele natten igjennom uten mat i noen mnd nå, men i natt bare gråt han helt hysterisk... Skjønte ikke noe vi :(

Han var visst sulten, men alt kom jo ut igjen i en sprutfart... Han sovnet med en gang etterpå, han var så sliten at jeg lot han ligge på magen...Liker det ikke, men... Han kommer til å klikke tulling i nattpose eller babysafe, for han liker så godt å ligge godt over på siden :)

 

Vi får vel se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille Teodor, da! Kanskje han hadde litt vondt i magen sin? Kanskje han hadde spist noe han reagerte litt på, eller at han hadde en liten omgangssyke? Jeg tror at gutten min spydde i går. Han gulpet to store dæsjer på gulvet, og det lignet ikke på gulp. Det var tykkere og luktet æsj... spy, altså! Jeg tror at det har gått litt omgangssyke i Trøndelag. Kanskje de er litt berørt av det? Det er godt å ligge på magen hvis en har litt vondt.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...