Crazywoman Skrevet 19. januar 2007 #1 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har fått nakkeslengskade og det går heldigvis bra med gullet mitt. Jeg har aldri vært så redd i mitt liv da vi skled mot den andre bilen og det sag "BANG" og lille gullet satte i verdens høyeste hyl! Super skummelt. Nå er heldigvis gullet hos svigers og jeg sitter hjemme full i tabletter og er så kvalm, svimmel og redd.... Jeg er fremdeles redd. Det slipper rett og slett ikke taket..... av og til er det fint med dt sted som dette så kan jeg bare få det ned og ut...... er det noen her som har erfaring med nakkeslengskader? De sa at jeg bare ville få mer vondt etterhvert.... Jeg har akkurat begynnt i ny jobb, så har jo ikke "tid" til å være syk. Dessuten trenger jo gullet meg. Faren er bort på jobb i lengre tid, så hun har jo bare meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Del Skrevet 19. januar 2007 Oi så skummelt Så bra det gikk så bra da, selv om nakkeslengskade ikke er noe lite. Håper det går fint med deg, at smertene ikke blir så ille. God bedring til deg. Håper gullet har det bra. Kan ikke pappaen komme hjem før, hvis barnepasser er syk? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei Fru Gyldenkron! tusner takk for det. Nei, pappaen er ute på sjøen så han får ikke til å komme hjem..... Så da er det godt å ha snille svigerforeldre som tar seg av gullet i natt. Hun var så lei seg når hun måtte gå nå, men jeg klarer jo ikke løfte så mye akkurat nå, så det er det beste for henne selv om det er tungt for mor og barn å skilles etter en ulykke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei, ikke så lett å komme hjem for han da. Godt svigerfamilien stiller opp. Tror nok hun "glemmer" fort at det var leit å gå fra mamma i dag. Så hun koser seg nok hos besteforeldrene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja det går nok bra med henne:) Forresten, fikk helt sjokk da jeg leste BA.no. Står om ulykken der... Det er jo slikt som skjer andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 19. januar 2007 #6 Del Skrevet 19. januar 2007 Åååh, stakar dere da. Høres skikkelig skummelt ut. Godt at det gikk så bra tross alt. Men nakkesleng skade kan være alvorlig nok. Vær veldig obs!! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 20. januar 2007 Takk Marekatta! I natt har gullet sovet hos svigers og jeg har fått en god natts søvn. Føler meg mye bedre men har helt panikk med tanken på å kjøre igjen... Sånn er vel helt naturlig tanker jeg.... Fint med så mye omtanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 21. januar 2007 #8 Del Skrevet 21. januar 2007 Uff, det hørtes ikke bra ut! Har dessverre ikke peil på nakkeslengskader, men søk om det på nettet. Ønsker dere god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 25. januar 2007 #9 Del Skrevet 25. januar 2007 Uff, så uheldig du har vært, men det var nå bra at det gikk fint med gullet. Har ikke noe erfaring med nakkeslengskader, men ei av damene i barselklubben min koliderte tidlig i høst og fikk nakkeslengskade. Hun går fortsatt sykemeldt og går til behandling. Ser at det er noen dager siden du skrev dette så håper det går greit med deg og så vil jeg bare ønsker deg god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 25. januar 2007 #10 Del Skrevet 25. januar 2007 leste ikke dette innlegget før nå, viss du ser en annen plass at jeg har spurt om bilulykken. håper virkelig at du er bedre. og at gullet ditt er helt bra. det der er helt grusomt. jeg vet litt om det... min mor ble påkjørt bakfra for snart 20 år siden. veldig viktig å ha kontaktet lege i forbindelse med senskader slik at det ikke vil bli ett problem for deg i en slik situasjon.. forstår du er redd. masse klemmer og gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 26. januar 2007 #11 Del Skrevet 26. januar 2007 Oj, så fælt. Skikkelig skummelt er det. Håper virkelig ikke at du får senplager etter nakkeslengen. Den kan resultere i prolaps, bare så du er obs på det hvis du kommer til å plages med den. Klart redselen henger i, det er helt forståelig. En kan bli skjelven av mindre. Håper det går bedre med deg og dine nå. Stooor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå