Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Min mamma har ikke hatt Teodor på overnatting enda, han blir 7 mnd snart. Har brukt å ha han hos svigermor, de er så glade for å få " låne " han litt Nå skal mamma ha Teodor en natt i februar, men jeg er litt skeptisk... Når hun har passet han en liten dag, så har hun bare klaget... Svigermor og svigerfar klager aldri ! Mamma og hennes sambo røyker inne, men " bare " på kjøkkenet, uten åpent vindu eller vifte på... Dette plager meg med tanke på lillemann... Når vi har vært der så stinker det av oss, av vogn, stelleveske og alt.. Svigermor røyker også, men alltid ute ! Har snakket med mamma om å ta litt hensyn, men nei... Jeg har ikke så lyst til å la Teodor ligge over jeg... Når hun alltid skal være så negativ og ikke ta hensyn til en liten tass... Er jeg bare teit....?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Nei, jeg ville heller ikke hatt min sønn over natta hos noen som røyker inne., Det er hverken hensynsløst eller hysterisk å si at det vil du ikke. Klaget på hva om det er lov å spørre? Hvis det re det at hun synes det er slitsomt å ha ham er det jo ikke nødvendig at hun har ham så lenge? Jeg synes hvertfall ikke at noen andre enn foreldre kan "kreve" overnattingsbesøk..
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Nei det syntest jeg ikke. Liker ikke selv å være hos folk som røyker inne og hadde ikke syntest det var noen greie å sette igjen sønnen min hos noen som røyker inne. Trodde nesten ikke det var noen som gjorde det lenger.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 det syns ikke jeg heller du er.. datteren min har aldri vært på overnatting enda, men jeg vil absolutt ikke overlate henne til farmoren sin...jeg stoler absolutt ikke på henne. Her forrige uke sa hun når vi skulle gå at hun kunne være igjen med farmor..sambo sa at da kom nok vi til å sove godt og de kom ikke til å sove så godt fordi hun kom til å grine så mye.. da svarer hun at hun har så mange metoder til å få babyene til å sove på.... den hun brukte på sambo var å ligge han i sengen sin..så måtte han hylskrike til han sovnet...da gikk hun bare ut på stuen og spilte så høy musikk at hun ikke hørte han... HALLO? går det an å si noe så teit? samme damen holder på å le seg ihjel når hun forteller om alle de gangene søsteren til sambo stakk av fra henne på kjøpesenterene og resturanter...når hun var 8 mnd hadde hun kommet seg ut veien utenfor resturanten...HALLO? går det an å miste et så lite barn liksom..blir helt oppgitt jeg.. hun må jo skjønne at jeg ikke vil overlate min datter til henne liksom
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har sagt ifra til mamma at jeg misliker sterkt at de røyker inne, med tanke på lillesøsteren min på 12 år også... Men de hører ikke.... Det var en halv dag hun passet Teodor mens sambo og jeg var på handletur, og da var Teodor sliten og lei, overtrøtt å da gråter han for han er så trøtt at han ikke får sove... Da ringte mamma mens vi var på vei hjem og lurte på om vi ikke kom snart, for da var hun sliten... Han hadde grått en liten stund og hun måtte bære litt på han.... Vi er bedt i bursdag, og akkurat den kvelden kunne ikke svigermor og svigerfar ha Teodor... Alle sammen bor like i nærheten, men likevel... Teodor har jo ikke sovet hos mamma før heller, kanskje han blir lei seg fordi det er uvant for han....?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Skjønner deg godt ! Hadde ikke latt henne passe Teodor heller ! Hjelpes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå