elly belly Skrevet 19. januar 2007 #1 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvordan står det til med deg og magen? Jeg leste at ul gikk fint for deg også og det er jo bare supert! Er du sykmeldt for tiden du? Jeg har vært kvalm i snart 5 uker jeg nå, og har vært sykmeldt fra 2. januar og (foreløpig) ut neste uke. Begynner å bli lei av å gå hjemme men jeg har lite ork... Håper å høre fra deg snart. ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7855878-hei-hei-g%C3%B8ril-o/
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. januar 2007 #2 Del Skrevet 19. januar 2007 hei vennen Jo, her går det forsåvidt bra. Jeg sliter med mange humørsvingner om dagen. I går begynte jeg å gråte da maten min ikke smakte slik den vanligvis pleier, og jeg kjenner at jeg faktisk fortsatt er sur pga det, så tror jeg er litt hormonell ja :) er sykmeldt til 4 feb jeg nå, pga kvalme. Kaster opp mye, og får ikke i meg så mye mat.. Jeg drikker nesten ikke heller, føler jeg blir verre av det, og det eneste som går ned er brus.. Stakkars tenner.. Ikke noe vann på flere uker, bare jeg tenker på vann, så kjenner jeg at jeg blir dritdårlig.. Vann liksom, det beste jeg vet... Jeg er også lei av å gå hjemme, det er ikke mye å finne på. Ser alle de dårlige tv-seriene da, ellers så ligger jeg mye og sløver og halvsover på sofaen. Er du noe på msn for tiden? Ikke lenge siden vi fikk nett nå, så jeg er der nå. Har ikke sett deg der på to dager. Hadde vært hyggelig å prate med deg der også Alltid koselig å prate med noen som er like "gal" som meg.. Da tenker jeg på at vi to er kanskje de mest bekymrede sjeler i verden.. hehe Godt å høre at minibabyen din har det bra i allefall. Ikke noe er bedre enn det. Stor klem fra meg.. (om noen timer nå så er jeg i min 12. svangerskapsuke..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7855878-hei-hei-g%C3%B8ril-o/#findComment-7858096
elly belly Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2007 Hehe, godt å lese at det er flere enn meg som sliter ut sofaen og får med seg alle dårlige tv seriene som går... Hihi. Så jeg er på msn når jeg ikke ser Dr. Phil eller sover. Men jeg blir fort sliten, så det varer ikke lenge før jeg må krype opp i sofaen igjen. Hehe, nice life. Jeg har ikke vært ute blant folk på lenge og gleder meg til den dagen jeg er i form til møte venner på cafè og dra på shopping igjen. Da skal jeg ut å kjøpe baby ting altså! Jippi! Tussig med denne kvalmen over så lang tid, men etter jeg begynte å ta ingefærtabletter synes jeg det faktisk hjelper litt. Men formen kan variere fra dag til dag. I kveld var drømmemiddagen min hjemmelaget beta suppe... Så jeg slurpet i vei mens mannen koset seg med biff! ) Litt uvant helgekost for meg, men det er ikke mye som frister så jeg er bare glad til når jeg får i meg næring. Hehe. Gratulerer med den 12. svangerskapsuken om noen timer! Det er jo bare helt flott. Et skritt nærmere 2. tri og den magiske grensen! ) Min bekymring har heldigvis roet seg betraktelig etter forrige ul og det hjalp utrolig at legen tok seg så god tid med meg. Og for en opplevelse å se den lille sprelle og vinke! Det er godt å endelig slappe litt av, men helt rolig blir jeg nok ikke helt enda. ;o) Ha en riktig god helg, Gøril! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7855878-hei-hei-g%C3%B8ril-o/#findComment-7860047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå