Gå til innhold

Til dere som går på progestan etter innsetting!!

Anbefalte innlegg

Jeg merker når jeg har tatt den stikkpillen, så får jeg mye menssmerter og det skjer mye nedi der da..

Andre som merker noe slikt???kan man få brun spotting av disse? eller kanskje det kan være et rift eller noe??

Åh jeg prøver å være optimistisk... har til og med spilt sangen i dag med Jan Teigen. .

Gir ikke opp!!!!

Fortsetter under...

Hei på deg ,

jeg er nå i min 7 uke med progestan , for to uker siden spottet jeg brunt , og denne uken hadde jeg blødning. Spiren sitter fortsatt godt! Så hold motet ditt oppe Tullemor! Har ingen spesiell følelse av at den gir smerter , men merker at det skjer ting, om det er progestanen eller noe annet vet jeg ikke. Men vet at jeg hadde masse mensmurringer mens jeg gikk og ruget altså....

klem

Hei... hvorfor tar du progestan så lenge etter du har fått positivt resultat??

Jeg har liksom sånt brunt med litt små små klumper i... de er små altså, akkurat som litt rester av et eller annet...

Det er vel sånn det er når man venter tante helvete kanskje....

Hei Tullemor.

Jeg kom plutselig på nå at jeg hadde mensmurringer (innimellom ganske sterke) som bivirkninger av Progsetanen..... Så nok en gang - ikke gi opp. Det kan være bare bivirkninger!

PS. Du er ikke den eneste som setter på "Optimist" sangen av Jahn Teigen når det butter i mot..... ;o)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...