yalinda Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 her om dagen gikk jeg til nærmeste senter for å shoppe litt. Vel framme fant minsten på 3 mnd at hun var sulten. Jeg gikk til en liten cafe i senteret hvor det pleier å være litt rolig for å amme. Det var ingen kunder i cafeen og satte mg godt til rette helt inderst. Plutselig kom hun som stod bak kassen og sa at jeg måtte gå med en gang i en ganske byrsk tone. Jeg ble litt paff og spurte om det var noe i veien....Ja svarte hun...det er spiseplikt her!! Jeg beklagte og sa at jeg kunne kjøpe en kopp med te, men nei da var det for seint. Jeg fikk beskjed om å forlate kafeen med en gang!!! vel, da sjønner jeg litt hvorfor den cafeen aldri har kunder med slik en dårlig service
paula28 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Herregud, utrolig dårlig service, jeg kunne aldri fått meg til å gjøre som hun gjorde! Hvilken kafè var det? Jeg ville "ropt høyt" hvilken kafè det var.. Til pass for dem.
Gentle Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Kjedelig. Kjedelig. Du fortalte henne vel at du ikke skulle komme tilbake mer? Jeg ville ha sagt det. Tenk også på at det er ikke alle som står bak disk som selv har barn. Jeg har selv vært på flere restauranter på Aker Brygge med barnevogna og alltid vært hjertlig velkommen. På en av dem hadde jeg vært på uteserveringen og fått smørbrød og te og måtte amme. Inne var det hvite duker og type dyrere restaurant, men betjeningen sa at her var alle gjester velkommen. Flott.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Utrolig dårlig service. Jeg skulle handle farsdagsgave på Parfymelle og hadde med meg den lille poden i barnevogn. Jeg hadde så vidt trillet inn i butikken før damen bak disken kom løpende og ba meg om å sette vognen i fra meg utenfor. Den lille gutten min låg i vognen og sov så jeg hadde ikke lyst til å vekke ham så vi gikk på en annen butikk og kjøpte gave. Jeg reagerte ikke der å da, men i ettertid så syntest jeg det var litt uforskammet. Sett litt på spissen så lurer jeg på om en i rullestol måtte ha satt rullestolen utenfor?!
mai mammaen til to Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 så utrolig frekt da.. skriv her inne hvor det er ...så får de dårlig rykte på seg.. selv så opplever jeg veldig mye positivt jeg...folk er veldig hjelpsomme når jeg kommer med barnevognen..(iallefall stortsett)... har merket meg at "gutter" ialderen rundt 20 år er utrolig hjelpsomme når det kommer til små barn.. når snuppen min hiver leken ut av vognen osv..så stormer de til for å hjelpe å plukke dem opp...syns de er kjempe søte da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå