Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med magen og skulle ønske babyen kom snart, men er enda 4 uker til termin og kan fort gå 2 uker over tiden. Har så lyst å trille tur med vogna, holde babyen i fange mitt og kose med han :o) Tiden går så seint nå mot slutten føler jeg.

Noen gode råd for å få tiden til å gå.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENkelt, gjør alt som du har lyst til å gjøre for etter fødselen er du opptatt med andre ting..

eks: Ta med gubben ut på en spennede overraskelse, les bøker ( gjerne om oppdragelse), organiser ting som eks papirer, skap, slapp av, ha små spa på deg selv, bad, tren,

Skrevet

Hei, jeg er nå 37+6 på vei og gikk ut i permisjon på mandag som var. Jeg rydder, jeg. Omorganserer, kaster og styrer verre. Én time om gangen, så har jeg pause i en time (samboers kommando - han er så redd for at jeg skal overanstrenge meg og besvime igjen. Det tok litt av før jul...). I pausen strikker jeg, leser, hører gjennom CD-er jeg har hatt i mange år, men ennå ikke hatt tid til å sette meg ned og gå gjennom. Ellers alfabetiserer jeg CD-hylla, ripper musikk inn i iTunes, pakker sykehusbag (jeg skal på pasienthotell, så her lider jeg valgets kval med hvilke klær jeg skal ha med til babyen og meg selv), aner ikke hvor mange ganger jeg har pakket opp og ned...), treffer venninner, vasker og bretter alt det nyinnkjøpte babytøyet, stikker innom jobben og spiser lunsj, tar fotpleie, tar solarium (bare et par ganger, sånn for å ikke være helt vassen paideig under fødselen), går tur i solskinnet, synger gjennom sangboken for babyen, vasker og stryker klær og sørger for at det meste er rent slik at jeg slipper å oppholde meg særlig på vaskerommet de første ukene etter fødselen, leser om fødsel, gjør knipeøvelser, ser gjennom Star Wars, episode 1-6, ser Harry Potter 1-4... Det er da en del å finne på!

Skrevet

vel, shoppe, gå på cafè, se såpeserier, vaske huset, vaske og gjøre klart til babyen kommer, ha sikkelig dvd dag, bimme osv, går du over termin som meg, kan du ta huset på nytt, bimme dagen lang, gå tur, shoppe, osv

Å sitte og vente ødlegger humøret vet jeg av erfaring ;o)))

Lykke til .....

Skrevet

Åhhh... Jeg er sengeliggende og har 6 uker til termin.

Hvis jeg hadde kunnet hadde jeg gått ut å spist, gått på kino, møtt så mange venninner som mulig, vasket huset (ja, faktisk!!), strøket og gjort i orden alle klærne jeg skal bruke etter at jeg har født. Jeg hadde funnet på så mye som mulig med mannen min og hatt mye kvalitetstid sammen med han (Det sistnevnte er en en av de tingene jeg faktisk kan gjøre nå).

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg helt hekta på The Sims.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...