<3 Jentemafian <3 Skrevet 20. januar 2007 #26 Skrevet 20. januar 2007 Jepp er her jeg:) Ikke så aktiv her heller men men. Snuppa mi kom 3 uker før tia(fullmånen vettu) hadde termin 31oktober å hun kom den 8. Etter 20 LANGE timer som startet med at vannet gikk på natten kl 05 og en SETE fødsel så fikk jeg ei nydelig lita tulle på 3180 gr og 49 cm med mørkt nydelig hår. Da var alt plutselig verdt det. (skal ikke ha en setefødsel igjen) men takkerlystgassen min beste venn hihi:) Nå er hun snart 3,5 mnd og har blitt 6 kg og 60 cm voker og trives. Det er herlig å være mamma, koser meg som bare d
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #27 Skrevet 20. januar 2007 Her er jeg også:-) Fødte ei nydelig lita jente 8 oktober på SUS, 2 uker før termin som var den 22 oktober. Husker jeg tenkte "fullmånen" tenk hvis jeg føder nå! Og det gjorde jeg også hehe:-) Hun var 3410 g og 48 cm lang På 3 mnd kontrollen forigge uke var hun 5000 g og 58 cm lang, ikke så veldig stor men hun vokser og trives!! Det er helt fantastisk og være mamma, jeg elsker min lille datter høyere enn alt!!! "SUKK" :-) :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. januar 2007 #28 Skrevet 20. januar 2007 Heihei!!! Leon ble født 19.10.06, 14 dager over termin. Han valgte selv å komme ut, heldigvis, for samme dag han kom skulle jeg bli satt i gang. Fødselen gikk kanonbra! 3 timer etter at vi kom inn på sykehuset var han ute! Hadde epidural da....syns ikke det er nødvendig å lide for mye jeg da når det er tilgjengelig med smertestillende=)... Ammingen gikk også kjempebra...hadde masse melk fra begynnelsen av=) Nå er han en STOR gutt som smiler, ler og elsker å være våken å ha ALL oppmerksomhet fra mamma hele tiden=)...grr...lite soving på dagen med andre ord. Sover hele natten da..=) Snart er det 3-mnd kontroll på oss, og det gruer jeg meg litt til, men d går nok bra med oss og! Lykke til videre til alle dere andre oktobermammaer!
Lille søtnos Skrevet 20. januar 2007 #29 Skrevet 20. januar 2007 Var passiv deltager på BIM, dvs at jeg sjekket sidene av og til, men aldri som innlogget. Nå er jeg derimot litt hektet på å sjekke innom inntil flere ganger pr dag. Man blir litt avhengig... Ikke mye som skjer under oktoberklubben, så godt å se at så mange oktobermødre er her! Fødte en nydelig datter 7. oktober. Fødselen gikk fint og var over på 6 timer uten smertestillende. Det var en førstegangsfødsel, men lignet i følge jordmor mer på en andregangsfødsel... Er veldig takknemlig for at alt gikk så bra. Det mest fantastiske var å holde henne for første gang. Kjenner at jeg bare blir mer og mer glad i dette lille mennesket. "Lykkelig som mamma"
hårsår Skrevet 20. januar 2007 #30 Skrevet 20. januar 2007 Hei! Jeg er også oktobermamma! Fikk jenta mi, og vi koser oss hele dagen. Går turer, trimmer, sitter og spiser snop foran TVèn, har lange "samtaler", leker på gulvet. Livet har virkelig fått en dypere mening. Var litt tåkete de 3 første månedene, men synes tåka har letta betraktelig nå, og jeg rekker mer i løpet av dagen. Er heller ikke konstant sulten lenger. La på meg 5 kilo etter jeg kom hjem fra sykehuset. Hadde stor appetitt og masse kaker i hus pga alle besøkene. Har nå slengt meg på Slanketråden her inne, og jeg har gått ned 1 kilo i uka. Er redd for å miste melka, så jeg tar det sakte.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #31 Skrevet 20. januar 2007 Så morro at så mange er her nå ble jeg glad;) Riktig god kveld jenter;)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #32 Skrevet 20. januar 2007 må holde denne oppe vel??? nå skal jeg snart legge meg:) natti natt:=)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #33 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Var ikke så mye på BIM men her er jeg ofte, og her kom jr til verden 12/10, kl18.08.Han veide 3370 og var 51 lang. Vannet gikk over et døgn i forveien, men jr kom ut uten store problemer i badekar! Brukte ikke noe lystgass, ingenting.. Vannet lindret, og jeg var kjempefrossen.. Deilig og avslappende. Kun ett liten sting etterpå.. (det var IKKE deilig..!) Kjempeherlig å være mamma.. Knerten er bare snill og grei, og sover som en liten engel.. *stolt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå