Gå til innhold

god morgen jenter!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en fin dag i dag og idag har jeg bestemt at vi alle skal være glade med null bekymringer:)

og ikke tenke på at mannen ikke vil ha barn med oss men prise oss lykkelige for at HAN er sammen med MEG fordi han ELSKER meg!!og tenke på at han har valgt meg over alle andre damer her i verden!:)hehe

samboer legger seg mye tidligere enn meg for tiden og han purker og sover godt med (forhåpentlig)søte drømmer når jeg hopper til køys:)

og det er bare sååå godt å legge seg tett inntil den varme kroppen og kjenne på den deilige og myke huden hans og ligge å smile for meg selv og tenke på hvor høyt jeg elsker han:)

og ligge å drømme om den dagen vi får barn og gifter oss og får barnebarn og at vi blir gode og gamle sammen og lykkelige i alle våre dager!:)

ja jeg veit! litt blåøyd og rar er jeg :)hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et koselig innlegg! Tror at vi ikke må glemme hvor herlige samboere vi har og hvor heldige vi er som har dem. Blir så lett å la det negative med at de ikke vil ha barn overstyre alt det som er positivt ved dem. Stakkars sambo som stadig vekk må overleve med at jeg i tide og utide finner ut at jeg skal bli sur på han pga dette. Må ihvertfall rose han for at han er så tålmodig med meg. Bortsett fra at han ikke vil ha baby nå, er han jo verdens nydeligste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...