Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Va t ultralyd i dag pga usikkerhet om leie. Fikk der se et lite nurk i seteleie!! Setet va godt nede i bekkenet og lege mente at det va festa. Når setet e festa e det da nåen som helst sjanse for at den kan snu sæ likevel??

Dette va skikkelig nedtur førr mæ.. Har skikkelig angst for keisersnitt, så her må det presses ut vaginalt. Ska på rtg av bekken førr å se om det e stort nok t å klare en setefødsel.

E det nåen som har erfaringer å komme med? Legen lovte mæ full oppbakking under fødsel med både overlege, ass lege å erfaren jordmor, men det her høres skummelt ut likevel.

Kjenne at æ e skikkelig lei mæ no.. E helt sykt sliten fra før, så vet man at det kommer en strevsom fødsel snart, som no virke enda mer strevsom pga seteleie. Hadde håpa på å kanskje føde litt tidligere enn antatt termin, men da dæm vekstestimerte babyen va den på "bare" 2600 g. Man kan jo si at det e jo bra førr min del, men æ syns det høres lite ut å vil derfor ha den lille der inne lengst mulig sånn at den kan legge på sæ. Så da bekymre æ mæ over det åsså, koffer e babyen så liten?

Huffda, ser at det her blei langt, men blei skikkelig nedfor å grue mæ maaaasse til fødsel no. Sist gikk det jo så greit å det kan jo hende det gjør det igjen, mest sannsynlig. Ja, det SKAL gå bra denne gangen åsså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke noen gode råd å gi deg, men fikk lyst å skrive til deg allikavell! Jeg er i samme "båt", min har ikke festet seg enda da, men siden november har han vekslet mellom sete og tverrleie. Så jeg regner med at det blir sete fødsel her også. Itillegg er han 30% større i vekst.. Jeg har også angst for keisersnitt, jeg rett å slett nekter det!! Hehe, men må man så må man vell;) Jeg har gått å grubblet så mye på dette nå, at jeg begynner å se det positive i det..hmm..ja går det virkelig ann!?

Ønsker deg masse lykke til, og det går helt sikkert bra:)

Når er termin da?

Skrevet

Heia :o)

Har termin 10 feb. Går faktisk ut i permisjon i dag :o) Trur jo at alt går sæ t, men syns det kompliserte det ganske mye mer enn æ hadde lyst til. Håpe jo enda at den kan snu sæ, men når den har festa sæ e vel det litt for mye å håpe på??

Va no enda godt å få vite det no å forberede både mæ sjøl å dæm på føden om ka som skal skje. Man e jo i de rette hender så det går vel bra. Ut skal det no, har enda t gode å se ei dame som går høygravid i 2 år, hehe..

Får be om epidural så man får skikkelig smertelindring å så klare man sæ kanskje uten narkose under et evt snitt hvis det skulle vise sæ at æ ikkje klare å kreste ut det her stabeiste :o)

Lykke t, t oss begge *klappe mæ sjøl på skuldra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...