Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg blir jo så sliten og får kynnere og vondt i ryggen og her og der, har NULL kondis og er så lei av det!!!! Ok, så har jeg 5 uker igjen til termin, men likevel........ hadde vært greit å kjenne at jeg greide å gjøre litt nytte for meg uten at jeg må tilbringe resten av helga på sofaen........ Blæ........... må vel fortsette.. 2 gulv igjen og de SKAL jeg ta! Så blir det ihvertfall rent her! Heldige mannen min.........
RompeRock Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Huff, du må ikke slite deg ut!! Jeg prøver heller å dele opp husvasken. Tar f.eks. noen golv en dag, og resten av golvene dagen etter. Litt kjedelig, for føler at man aldri blir helt ferdig, og jeg er av typen som liker å gjøre meg ferdig når jeg først holder på; men mye bedre enn å slite seg ut )
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Mannen min vaskar golv, men eg må snart begynne på vaske badene. Uff det er kjedelig det! Skulle ha tørka støv òg, hmmm...... Får besøk i helga, så ein liten minimums innsats må til. Har ca. 3 veker til termin, jippi!
findus Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg tar klær og oppvask og sånt som jeg ikke trenger å bøye meg så masse for - så får Uglefar ta gulvene. Ikke det at noen av oss er så flinke til det der, altså... Det er liksom andre ting enn hybelkaniner som tar mesteparten av oppmerksomheten nå om dagen :-)
janne82 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har gjort det meste hittil... samboer har støvsugd hvis jeg har bedt han om det, men ikke mer.. men nå må det bli litt forandring merker jeg... denne uka har jeg begynt med masse kynnere, og merker ting i magen. må sette meg hele tiden. har også en treåring som krever sitt... han er flink til å rydde da, om jeg ber han om det, for å plukke leker er det aller værste... (mye klaging dette her..hehe) har bare fire uker igjen da, så far må tåle å gjøre mer husarbeid de få ukene... (selv om han er i jobb) er ferdig med de fleste forbredelsene til babyen...vasket og brettet alt tøy forrige uke+ at vi satte opp vuggen.
cardia Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 typen din er heldi da ja.Neste gang må du heller la han ta golva....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå