Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nei , nei! Dere må ikke finne på å søke Ringshaug bhg! Den har dårlig rykte og vi har erfart at ryktene stemmer.

Sønnen vår gikk der i en mnd like før han fyllte tre år. Personalet samarbeider overhodet ikke, og det virker som de har et internt kommunikasjonsproblem som går utover barna. De så heller ikke barna, bortsett fra favorittene som de skaffet seg første dag.

Ofte var alle guttene på avd samlet uten at noen brydde seg om min sønn, han satt alene i sandkassa. De sa ikke ifra at primærkontakten hadde byttet avd. Jeg fant det ut ved å henvende meg til henne tre dager etter at hun hadde byttet. Da fortalte hun at hun hadde byttet. Ped.leder på avd sa ingenting. Mange av de ansatte virket veldig lei av jobben sin.

Og som sagt skaffet de seg favorittbarn som de hele tiden var sammen med, mens de andre, som vår sønn, fikk klare seg mer eller mindre selv. Det var en helt, helt grusom bhg og jeg er fortsatt dypt sjokkert over at det finnes så dårlige bhg!

Solsikken vet jeg dessverre ikke hvor ligger... Er det den private bhg på Ringshaug?

vi kjører faktisk helt til Eik hver dag vi, for å få en god bhg. Men jeg har som sagt bare prøvd Ringshaug her. Men etter den forferdelige opplevelsen turte vi ikke sjanse på å prøve noen andre bhg her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...