Bebbies i magen Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Er det flere her med samme problem? Jeg er bare i uke 22, men i dag har det rent av de. Ikke mye, men nok til at jeg har ammeinnlegg. Har innført klemmeforbud på puppene mine for at jeg ikke skal provosere frem mere lekk. Er det noen her som har gjort noe som har hjulpet mot lekkingen? Eller må det bare gå sin gang?
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 jeg lakk jeg ogsaa, men bare i ettpar dager. det stoppa igjen da. har ogsaa klemmeforbud! men det fungerer saa som saa....for alle vet jo at nei egentlig betyr ja...ikke sant? hehehe
Bebbies i magen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Klemmeforbud fungerer litt her iallfall, for mannen min liker ikke det som kommer ut, og nå trenger vi ikke klemme engang, holder å ta av behåen så kommer det. Det har kommet noe ut siden uke 19, men ikke så ille som i dag, kanskje det blir bedre igjen i morgen siden du bare lakk i noen dager. Er jo lov å håpe Sier til mannen min at det er vaniljesaus jeg For egentlig ser det jo ut som verk
Lilleprins og mamma Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er i uke 25 og har ikke opplevd at puppene lekker enda. Men det er vel rett rundt hjørnet. Skal kanskje friste mannen min med vanilsjesaus jeg også... :-)
Bebbies i magen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Ja prøv med vaniljesaus, men ikke sikkert det blir tatt godt i mot. Det ble det ikke her iallfall Det er jo litt seigt. Det er jo ikke alle som lekker før de får har jeg hørt, og det håpet jeg at jeg slapp også, hadde ganske små pupper før jeg ble gravid, men nok en gang har jeg vel fått bekreftet at størrelsen har ingenting å si
Ma-i Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Nei, stort sett hjelper det ikke noenting. Det somkan hjelpe litt er å ikke vaske bort den proppen som sitter i melkegangene av stivnet melk, d arenner det ihvertfall mindre. Er ikke farlig å la proppen sitte i altså, det er bare melk som har stivnet litt i kontakt med luft. Ikke klemme er vel det eneste, å så ha på bh hele tiden. Hadde på topp de siste ukene jeg sist, og bh når jeg skulle noe.. måtte ha noe på for at de ikke skulle lekke.. Noen lekker andre ikke..
Bebbies i magen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2007 Tusen takk for gode tips. Skal prøve en topp. Jeg har kjøpt meg en graviditetstopp, så da skal jeg ta på meg den i stedet for bh. Jeg vasker ikke så veldig på vortene for det har jeg hørt at man ikke trenger, så jeg vasker de ikke på noen annen måte enn ellers. Jeg får håpe det gir seg litt med tiden, så får det heller komme igjen nærmere fødselen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Det lekker hovedsakelig om natta på meg, men jeg ser det er større og større flekker på pysjen min... Mest på den ene da... (den jeg hadde mest melk i sist) begynte å lekke uke 17 denne gang, så mot slutten kan det vel være at jeg må bruke ammeinnlegg (om natta ihvertfall) Sambo liker heller ikke det som kommer ut, så her er det også klemmeforbud. Dessuten er det ikke bra å klemme så mye, siden det bare gjør at det kommer mer.
Bebbies i magen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er heldig skjønner jeg,for det lekker ikke på natta. Iallfall ikke som jeg merker. Men det er også godt å høre at det er flere som har det som meg det er jo ikke så veldig kult egentlig. Men da får vi bare å fortsette klemmeforbudet, så får vi tro at det hjelper etterhvert Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå