Gå til innhold

Noen andre her på terminklubben som har termin den 29.april?

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer siden jeg har det selv.

Hadde vært moro å komme i kontakt med andre som har samme termin og fulgt hverandre og sett hvem som fikk først og sånn.

Anyone?

Ha en fin helg jenter!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei Lykkelita med gutt i magen.

Hvor bor du da?

Det er jo mest sannsynlig at du vil ende opp med å føde på det sykehuset nærmest deg vettu. :)

Snakk med legen eller jordmora di og hør om hva de mener. Er godt å ha noen som kan hjelpe deg.

Har du noen sp.mål så bare kom med dem så skal jeg hjelpe deg så mye jeg klarer!

heheh ja, det hadde sikkert vaert greit, men jeg veit ikke hvor jeg bor om 3 maaneder. Jeg har foedeplass paa ahus naa, men vi maa flytte ut av leiligheten vi bor i naa, og er usikker paa om vi vil bo noe annet sted i oslo/akershus (kommer helt an paa om mannen min pluttselig faar seg jobb) eller om vi skal flytte nordover for aa bo naermere familie. Derfor gaar jeg litt rundt i uvissheten om det aller meste for tiden. :) Men hadde alikevell vaert kjempegoey aa holde kontakt med noen som har termin samtidig. :) Jeg selv foeler meg ganske uforberedt paa det meste som skal skje...jeg har ploeyet igjennom noen hefter og boeker og saann, men foeler meg lkevell like blank!

Om vi flytter nordover blir det til Mo i Rana. Jeg haaper jeg vil vite litt mere om en maaneds tid. Det begynner jo aa naerme seg med stormskritt, og kunne vell trenge litt ro og stabilitet helt mot slutten regner jeg med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...