Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 hei! er det noen her som har barn med retts syndrom?
Joikaboll@ Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Har ikke barn med retts syndrom, men en gutt med autisme. Det er vel under samme spekter.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Det står om Rettssyndrom i Se og Hør denne uka.
Joikaboll@ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Åh.... Noe spesielt? Må løpe å køpe det da. Ukas eller helgas nr forresten?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 det var se og hør fra sist uke.. var egentlig derfor jeg spurte, jeg leste historien om den lille jenta, og det var så trist at jeg satt og gråt for meg selv.. søkte litt på internett etter info,siden den historien gjorde så sterkt inntrykk på meg, og den infoen jeg fant ga meg et litt annet intrykk en artikkelen i se og hør. så jeg bare lurte om det var noen som har barn med denne sykdommen som kunne tenke seg å fortelle litt om hvordan hverdagen er med et barn som har retts syndrom..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Hei hei. Vi har en mamma men jente med retts syndrom på www.foreldrehjelpen.net Hilsen mamma til funksjonshemmet jente.
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Heisann. Har ikke selv barn med retts syndrom, men jobber som vernepleier og har jobbet med flere som har retts syndrom. Se på denne linken hvis du vil vite litt mer om det..... http://www.frambu.no/modules/diagnoser/diagnose.asp?iDiagnoseId=42 Klemz M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå