Gå til innhold

Da ble det fryseforsøk fortere enn...

Anbefalte innlegg

..jeg trodde...Gått på progyniva i 7 dager,og skal sette inn 2 egg allerede på tirsdag...om de overlever da...Jeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii

Ikke vært her på en goooood stund,da mye kjipt og kjedelige ting har skjedd den siste mnd,men er tilbake for "fult";) men ser at det mange lykkelige her,og noe som har hatt seg en kraftig nedtur...ville bare si at jeg har tenkt masse på dere som jeg har fått mest "respons" på innlegg:)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hei! :) Så bra! Har du vært på u-lyd i dag eller? Kor du/dere holder til?

Jeg skal også ha innsetting på tirsdagen. Ett egg. :) E på min 9ende dag med progynova og har altså vært på u-lyd i dag. Vi har 2 egg på frys og håper og krysser alt vi har her for at de overlever fryseprosessen....De var visstnok veeeeldig fine begge 2 sa legen...men det sier de kanskje til alle...?...hm...bare for å holde motet oppe hos oss...

Nei, vi får håpe på det beste! :) Tenk om.....:D:D:D:D

God-helg klemmer fra

Takk jenter for oppløftenede ord,dere er noen goe jenter:):):)

Phoenix1:Var på ul i går på riksen,legen mente der var positivt siden jeg reagerte veldig godt på medsinen.Hvor er du til beh?

Er noe bekymret over om de overlever da,legen sa det var 50% sjansje for det,men klart,håp flytter fjell....;)

Og om ingen overlever får jeg ikke starte på mitt 2ivf før om 3-4 mnd;(

MEN LIVET SMILER LITT IGJEN,FÅTT MEG HUS,OG NY VALP,BILDER PÅ PROFIL,FINNES BARE CA 350 STK AV DENNE RASEN I NORGE,HUN ER BARE VAKKER!!

Skal holde dere oppdaterte,gjeder for dere åsså..:)

Klemmer fra

Annonse

Hei igjen. Vi holder til på StOlavs. :) Er det ikke 70-80 % sjangse for at eggene overlever da...? Det sa legen min til meg... Blir spennende framover....I morgen skal jeg begynne med progestan kapsler og på mandag skal de ringe meg mellom kl 13 og 15 for å fortelle meg om eggene har overlevd frysingen....gulp....og så...viss alt går som planlagt blir det innsetting kl 11.10 på tirsdag...jøye meg...

Går til akupunktur også. Tenkte jeg skulle prøve det denne gangen. Håper det øker sjangsene litt....:)

Ha en god helg!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...